חברת Pebble מכריזה על שעון חכם חדש דרך קמפיין קיקסטארטר

יצרנית השעונים שהחלה את דרכה באתר הפרוייקטים למימון המונים קיקסטארטר (Kickstarter), שבה היום לפלטפורמה שהפכה אותה לאחת מיצרניות השעונים החכמים הגדולות בעולם. החברה השיקה קמפיין גיוס לדגם חדש של שעון חכם – Pebble Time, באמצעותו ביקשה לגייס חצי מיליון דולר.

ב-Pebble מבקשים להסביר מדוע לאחר מכירות של יותר ממיליון שעונים זקוקה החברה לחזור ולגייס כסף מהציבור ומציינים כי בשלוש השנים שעברו מאז הושק פרוייקט השעון הראשון, החלו עוד ועוד יצרניות משמעותיות, כמו סמסונג, אפל, מוטורולה, סוני, LG ואחרות להיכנס לתחום. Pebble היא עדיין חברה קטנה בעלת קו מוצרים קטן ועל כן גיוס הכספים מהציבור הינו פתרון אידאלי בעבורה.

הפרוייקט החדש הצליח לגייס את הסכום שביקשה החברה תוך כרבע שעה בלבד, כאשר לאחר חצי שעה המשיכו חובבי טכנולוגיה סביב העולם לתרום מכספם בתמורה לקבלת השעון כמתנה והעלו את סכום הגיוס למיליון דולרים. את השעון מחלקת החברה במתנה לתורמים סכום מינימום של $159, אולם עבור סכום זה הגבילה Pebble את כמות השעונים שתחלק ל-5000 בלבד, לאחר מכן, יעלה המחיר ל-$179, כאשר מחירו לצרכן יעמוד על $199.

השעון החדש של החברה תומך במכשירי אנדרואיד ו-iOS ומשלב מסך צבעוני מסוג E-Ppaper, מה שיתרום לו בצד חיי הסוללה עד 7 ימי שימוש. השעון כולל גם מיקרופון, באמצעותו ניתן יהיה להשיב להודעות ללא צורך בהקלדה. בחברה מציינים כי התמיכה במענה להודעות דרך הפונקציה הקולית תתאפשר במכשירים מבוססי אנדרואיד על כל האפליקציות המובילות: SMS, Hangouts, Gmail, Facebook Messenger, Whatsapp ועוד, אולם עבור משתמשי iOS תעבוד הפונקציה רק עבור התראות המתקבלות מאפליקציית Gmail בשלב זה.

עיצובו של שעון ה-Peeble החדש דק ב-20% מהדור הקודם בעובי של 9.5 מ”מ, כאשר את המסך תכסה זכוכית Gorilla Glass ומסגרת עשויה פלדת אל-חלד. עם השעון תצרף החברה רצועת סיליקון, אולם ניתן יהיה להחליפה בקלות עם מנגנון שחרור מהיר בכל רצועת שעון סטנדרטית בגודל 22 מ”מ.

pebble-watch-straps-gadgetycoil-nostealing

השעון החדש מציג גם אפשרויות תצוגה חדשות הבאות להקל על המשתמשים בצפיה בהודעות, תזכורות, חדשות והתראות מאפליקציות שונות. כל אלו יסודרו בסדר כרונולוגי ויוצגו על השעון יחד לשם שיטוט פשוט, במקום לעבור בין האפליקציות השונות כדי לצפות במידע העדכני ביותר.

את השעון החדש תחל החברה לשלוח למזמינים דרך פרוייקט גיוס ההמונים כבר בחודש מאי הקרוב, כאשר הוא תומך במערכת ההפעלה iOS 8 על מכשירי iPhone 4S ומעלה ובמערכת ההפעלה אנדרואיד בגרסה 4.0 ומעלה דרך מכשירי סמסונג, HTC, סוני, LG, גוגל, מוטורולה, Xiaomi ואחרות.

בשלב זה גייסה החברה כבר כ-2.5 מיליון דולר. אם ברצונכם לתרום לפרוייקט גם כן, גשו לעמוד של Pebble באתר קיקסטארטר – לחצו כאן למעבר


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים