הוכרז: רענון לסמארטפון Moto E עם תמיכה ב-LTE ומסך גדול יותר

חברת מוטורולה רמזה על הכרזה מעניינת שתערך היום ואכן עמדה במילתה עם חשיפתו של הדור השני לסמארטפון הזול ביותר שלה, ה-Moto E. המכשיר ממשיך את הקו העיצובי של סדרת מכשירי Moto מבית מוטורולה ויהיה קשה להבדיל בינו לבין הדור הקודם. לשמחתנו, מבפנים מדובר בשיפור די משמעותי הכולל מסך גדול יותר, מעבד מהיר יותר ותמיכה בקישורית דור רביעי מסוג LTE. תג המחיר נשאר אטרקטיבי.

סמארטפון ה-Moto E יהיה מהמכשירים היותר משתלמים בשוק עם תמיכה ב-LTE ומפרט איכותי הכולל: מסך 4.5 אינץ’ ברזולוציה של 960X540, ערכת שבבים Snapdragon 410 עם מעבד מרובע-ליבה 1.2Ghz, זיכרון פנימי 1GB RAM, נפח אחסון מובנה 8GB, מצלמה אחורית 5 מגה-פיקסל, מצלמה קדמית VGA וסוללה גדולה יחסית בנפח 2,390mAh. ה-Moto E יריץ את מערכת ההפעלה אנדרואיד 5.0 Lollipop ישירות מהקופסה עם כמה שיפורים קטנים של מוטורולה.

הדור השני של סמארטפון ה-Moto E של מוטורולה זמין בצבעי שחור ולבן, ובנוסף יהיה ניתן לרכוש עבורו קייסים צבעוניים שונים שהחברה תייצר למעט יותר התאמה אישית. המכשיר יהיה זמין בשתי גרסאות: Moto E עם תמיכה ב-LTE יעלה $149, הגרסה הרגילה (3G) תעלה $119.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים