הוכרז: HTC Grip – צמיד כושר ראשון של החברה המכיל שבב GPS מובנה

אנו נמצאים שעות לתוך יומו הראשון של אירוע המובייל הגדול בעולם, MWC 2015, ובין היצרניות המובילות הייתה זו HTC שהחליטה להכריז על ליין מכשירים חדש לשנת 2015 כבר בתחילתו של האירוע, על הבמה בברצלונה. בין שלושת המכשירים עליהם הכריזה HTC אנו רואים את ה-HTC Grip, צמיד כושר, הראשון מסוגו בעל שבב GPS אשר יאפשר לנו לראות גם את מסלול הריצה אותה ביצענו, מעבר לספירת הקלוריות ששרפנו והקילומטרים שרצנו.

ה-Grip מהווה את כניסתה של HTC לעולם המכשירים הלבישים, כאשר בניגוד לציפיות היא לא ביצעה זאת עם שעון חכם, אלא דווקא צמיד כושר אשר פיתוחו בוצע יחד עם חברת הספורט Under Armour. ה-Grip מגיע בשלושה גדלים שונים – קטן, בינוני וגדול, כאשר בכולם המסך הינו בגודל 1.8 אינץ׳ מעוגל בטכנולוגיית PMOLED.

מפרט הצמיד צנוע למדי והוא מגיע עם סוללת 100mAh, אשר אמורה להספיק לכ-2.5 ימי עבודה, או 5 שעות בהן ה-GPS עובד ברציפות. הצמיד מגיע עם מספר חיישנים, ביניהם ג׳יירוסקופ, חיישן תאורה ו-GPS, אך ניחן חוסרו של מד דופק וקצב לב. בדומה ל-Apple Watch מבית אפל, גם בצמיד הכושר של HTC יזכה המשתמש לקבל על התראותיו רטט המגיע היישר אל ידו.

HTC-Grip-Green

הצמיד, העמיד במים ואבק (תקן IP57) ובזעזועים, מגיע בצבע ירוק ליים בשילוב עם הצבע השחור, ומעניק מראה אופנתי למדי. את ה-Grip ניתן לחבר לסמארטפונים המריצים את מערכת ההפעלה אנדרואיד בגרסה 4.3 ומעלה, או לחילופין מכשירי אייפון בגרסה iOS 7 והלאה. את ה-HTC Grip נזכה לראות כבר באביב הקרוב, כרגע בארצות הברית בלבד, בתג מחיר העומד על 200 דולר ומציב את הצמיד ישירות בקטגורית הפרימיום מבין צמידי הכושר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים