הוכרז: Samsung Galaxy S6 Edge – מפרט עצמתי ומסך גולש

לאחר אין ספור שמועות, הדלפות ורמיזות הגיע הרגע הגדול לו חיכתה סמסונג זמן רב – השקתו של Samsung Galaxy S6 Edge. המכשיר החדש עתיד להיות הקלף החזק של היצרנית הקוריאנית, וסמל החדשנות הרענן שלה. Galaxy S6 Edge, בדיוק כמו אחיו שהוכרז לפני זמן קצר, כולל את המפרט החזק ביותר שקיים היום בשוק, אך בניגוד אליו – הוא מגיע עם מסך גולש, דומה לזה שהגיע עם Galaxy Note Edge.

כפי שציינו, Samsung Galaxy S6 Edge מגיע עם מפרט מתקדם מאוד הכולל מסך 5.1 אינץ’ (עם שוליים קמורים) ברזולוציית Quad HD 2K, בתוספת של 160 פיקסלים לימין ולשמאל. על המסך הייחודי תגן זכוכית Gorilla Glass 4 החדשה. מלבד זאת, המכשיר יתהדר במעבד Exynos 7420 מתומן ליבה (עם שני אשכולות של ארבע ליבות) ולצידו 3GB של זיכרון RAM, מה שיביא לשיפור עצום ביכולת ההפעלה של משימות רבות יחדיו. המכשיר יצויד במצלמה אחורית בעלת חיישן 16 מגה-פיקסל עם מפתח f\1.9, מצלמה קדמית בעלת חיישן 5 מגה-פיקסל וסוללה בקיבולת של 2,600mAh.

מלבד המפרט היבש שהצליח להרשים, גולת הכותרת של Samsung Galaxy S6 Edge היא התצוגה. מדובר במסך קמור “הגולש” לשני הצדדים, מה שמעניק למכשיר מראה ייחודי בנוף הסמארטפונים. שולי המסך, באופן הדומה ל-Galaxy Note Edge שהוכרז בספטמבר האחרון, יביאו ערך מוסף לצד חווית המשתמש הודות לממשק המיוחד אותו התאימה סמסונג לעיצוב יוצא הדופן. דוגמה אחת ליכולת מיוחדת של הממשק החדש היא באפשרות לצפות בהתראות ישירות ממסך הנעילה.

מחירם של המכשירים באירופה צפוי לעמוד על 849 אירו (כ-3800 שקלים) עבור גרסת ה-32GB, על 949 אירו (כ-4200 שקלים) עבור גרסת ה-64GB ועל 1049 אירו (כ-4700 שקלים) עבור גרסת ה-128GB.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים