הכירו את Android Pay: שירות התשלומים הפנימיים של גוגל

נראה שבתערוכת MWC, המניבה רשימת הכרזות המאריכה בקצב מסחרר, קיים מרוויח ברור – תחום שירותי התשלומים הדיגיטלים. לאחר שהכריזה סמסונג על שירות תשלומים משלה בשם Samsung Pay, באירוע בו הוכרזו שני דגמי מכשיר הדגל Galaxy S6, נעשתה הכרזה נוספת בנושא, הפעם מכיוונה של חברת גוגל, הכירו את Android Pay.

בשבוע שעבר נערכה פגישה בין נציגי גוגל וספקיות הסלולר הגדולות בארה”ב, AT&T, Verizon ו-T-Mobile, בנושא הטמעת שירותה תשלומים נוכחי של החברה, Google Wallet, באופן מובנה על גבי מכשירי האנדרואיד השונים. סונדאר פיצ’אי, סגן נשיא בגוגל לתחומי אנדרואיד וכרום הכריז במהלך מסיבת עיתונאים שנערכה ב-MWC על פלטפורמת התשלומים שמטרתה הענקת האפשרות למפתחי אפליקציות אנדרואיד להטמיע תשלומים ביישומיהם.

פיצ’אי הדגיש כי בניגוד לשירות ה-Wallet, לא תלווה את Android Pay אפליקציה ייעודית, אלא שפעילותו העיקרית של השירות החדש תתבצע בדמות תשלומים תוך יישומיים באפליקציות שונות.

בנוגע לפעילות הממשית של השירות, פיצ’אי לא מסר מידע רב, ועדיין לא ברור מה יהיו יחסי החשיבות בין השירות ובין שירות ה-Wallet. אך נתון שכן הזכיר היה הדמיון שבין Android Pay לבין שירות התשלומים מבית אפל – Apple Pay, אשר מאופיין בכרטיסי אשראי מבוססים Tokens, כלומר, כרטיסי אשראי וירטואליים לשימוש יחיד. השירות יתמוך בחברות האשראי ויזה, מאסטרכרד ואמריקן אקספרס.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים