בדרך למסך הקטן: Mortal Kombat X יגיע אל מכשירי אנדרואיד ו-iOS

תערכוכת MWC אמנם בשיאה, וניתן להתעלם בקלות מהעולם שמחוצה לה, אך באופן מפתיע, ישנן עוד הכרזות חביבות שעושות את דרכן אלינו. חברת Warner Bros. Interactive Entertainment, האחראית לסדרות משחקים כדגומת Mortal Kombat ו-Batman, הכריזה על הגעתו של הפרק החדש של סדרת משחקי המכות המיתולוגית –  Mortal Kombat X, אל מכשירי המובייל השונים בפלטפורמות האנדרואיד ו-iOS.

כחלק מההודעה ששלחה, מציינת החברה כי המשחק בגרסתו הניידת (שתהיה חינמית), בניגוד לאחד שבמסך הגדול, ישלב בין האלמנט העיקרי של הסדרה – קרב פנים אל פנים עד המוות, לבין אלמנט איסוף קלפים שונים שבהם תוכלו להיעזר במהלך המשחק. עוד מוסרת החברה, שלמרות המעבר לפלטפורמת משחק חדשה, ישמור Mortal Kombat X על התכונות המסורתיות של סדרת המשחקים המצליחה באמצעות הטמעת הדמויות “האגדיות” שליוו את סדרת המשחקים עד היום, כגון Scorpion, Sub-Zero ו-Raiden.

הטבה שתוענק לאלו שירכשו את המשחק בגרסת המחשב האישי או הקונסולות השונות, תוסיף לגרסת המובייל תוכן משחק נוסף, זאת באמצעות התחברות לפלטפורמת המשתמשים של החברה – WB Play.

Mortal Kombat X יגיע אל מכשירי האנדרואיד וה-iOS באפריל הקרוב, ככל הנראה בצמוד לגרסתו על גבי המחשב האישי והקונסולות, שתשוחרר ב-14 לאותו החודש. מלבד להודעה, משחררת החברה גם סרטון טריילר קצר:

[su_youtube_advanced url=”https://www.youtube.com/watch?v=AxjVu6hVEic”]


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים