צוות Gmail חושף: שירות אנשי קשר משודרג עם שלל תכונות חדשות

לאחר שחשפה את שירות התשלומים הפנימיים Android Pay, את רצונה להפוך למפעילה סלולרית, ואפילו את עדכון מספר 7.0 ל-Google Play Services, הכריזה ענקית החיפוש גוגל על שירות אנשי הקשר המחודש שלה. ההכרזה התבצעה על-ידי שון פרסל, מנהל מוצר בחברה, שפירסם פוסט אודות העדכון בבלוג הרשמי של שירות המייל הותיק ג’ימייל (Gmail).

בפוסט הרשמי שעלה לרשת אתמול (ג’), מציין פרסל את הצורך במידע נגיש ומעודכן לגבי אדם מסוים, בייחוד בשל אפשרויות התקשורת המרובות שקיימות בימינו, לכן, החליטו בצוות הפיתוח של Gmail לשים קץ לבעייתיות סביב המידע הקיים, או בעצם לא קיים ביישום אנשי הקשר של גוגל. בתמונות שצירף פרסל, ניתן להבחין בממשק חדש, שטוח ומרווח, אשר מאופיין בשימוש מסיבי בשפת העיצוב של החברה Material Design.

מלבד לעיצוב הרענן, השירות החדש יאחד את שלל המידע אודות אנשי הקשר שלכם, באמצעות שאיבתו מהיצע היישומים אשר אליהם מכניס אותו משתמש פרטים שונים, כדוגמת מספר טלפון, כתובת מייל ואף מקצועו של האדם. תכונה חשובה שמזכיר פרסל, הינה האפשרות לניהול יעיל וקל של כפילויות אנשי הקשר, כאשר השירות החדש יאגד את המקרים לכדי רשימה אחת, ובלחיצת כפתור תוכלו לאחד אנשי קשר זהים.

Gmail-Contacts-1.5

יכולת אחרונה שהציג פרסל, היא שליטה מלאה על המידע שיוצמד אל המשתמש שלכם אצל אנשים אחרים, והעדכון האוטומטי של פרטים אודות משתמשים שונים, בנוסף תוכלו לראות גם אירועים והודעות הקשורים לאותו אדם, זאת באמצעות סנכרון אוטומטי של פרטים מיישום היומן וההודעות.

תוכלו לחוות את שירות אנשי הקשר המשודרג כבר עכשיו כאן (לא זמין ל-Google Apps), אך חשוב לציין כי פיתוח היישום עדיין בעיצומו, ולפי הפוסט, צפוי להשתחרר באופן רשמי בשבועות הקרובים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים