הוכרזה: Nvidia Shield – קונסולת משחקים מבוססת Android TV

Xbox ו-Playstation, אתן לא לבד: יצרנית השבבים Nvidia מכריזה על קונסולת משחקים חדשה הזוכה לשם Nvidia Shield. על מנת למנוע בלבול, נציין כי Nvidia Shield הוא שם אותו נושאות גם קונסולת משחקים ניידת וטאבלט שהשיקה Nvidia בעבר – כל שנה משיקה החברה מכונת משחקים חדשה בשם זה.

קונסולת Nvidia Shield מבוססת על Android TV – פלטפורמת הטלוויזיה שהשיקה גוגל לפני מספר חודשים. פלטפורמה זו מיועדת בעיקר עבור הזרמה של מדיה כגון מוזיקה וסרטונים, אך אל דאגה – Nvidia הכריזה כי היא תתמוך במגוון משחקים פופולריים שתוכנתו במקור למחשב האישי או לקונסולות המשחקים הותיקות. בין המשחקים שייתמכו תוכלו למצוא את  Portal, Half Life 2 ו-Borderlands: The Pre-Sequel.

המשחקים התובעניים ירוצו על ערכת השבבים האימתנית Tegra X1 שהוכרזה בינואר השנה. Nvidia טוענת שהיא מציעה ביצועים כפולים משל ה-Xbox 360 תוך צריכה של חצי מכמות החשמל – טענה שאפתנית במיוחד בהתחשב בעובדה שה-Tegra X1 היא ערכת שבבים שיועדה במקור עבור מכשירים ניידים, ולא תוכננה במיוחד למשחקים כמו ערכת השבבים של ה-Xbox 360. ערכת השבבים העוצמתית תתמוך גם בניגון וידאו ברזולוציית 4K, רזולוציה גבוהה פי ארבע מ-Full HD, שתהפוך בשנים הקרובות לסטנדרטית ברחבי העולם.

Nvidia Shield תושק במאי ותאלץ מכם לשלשל מכיסכם 199 דולר – מחצית מממחירן של קונסולות מתחרות כדוגמת ה-Xbox One או ה-Playstation 4. יחד עם הקונסולה תושק גם חנות משחקים שתציע בהשקה 50 משחקים פופולריים, ביניהם נמצאים Crysis 3 ו-Star Wars: Knights of the Old Repbublic.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים