מכוונת גבוה: Huawei Watch יתומחר בלא פחות מ-1000 דולר

אפל צפויה למסור לנו מחר, ה-9 במרץ, באירוע האביב של החברה, פרטים נוספים ורשמיים אודות השקת השעון החכם בתוצרתה, ה-Apple Watch. בין הפרטים המשמעותיים להם מצפה קהל לקוחות החברה, הינו המחיר הרשמי של השעון החכם, על שלל גרסאותיו. בין הדיווחים האחרונים הועלו ההשערות כי מחיר השעון יחל ב-349 דולר, לדגם הבסיסי ביותר של השעון החכם. בעוד השערות אלו ברקע, מדווח אתר הטכנולוגיה BGR, כי על פי מקורותיו, מחירו של השעון החכם מבית הוואוי, ה-Huawei Watch, צפוי להרקיע שחקים.

השעון החכם מבית Huawei יגיע עם מערכת ההפעלה Android Wear, ובין השעונים הראשונים לספק למשתמש מראה יוקרתי, איכותי, כאשר מרחוק הוא אף נראה כמו שעון רגיל לחלוטין. בהתאם לצפוי מוואווי, הועלו השערות כי מחירו של השעון לא יהיה יקר במיוחד, עקב העובדה שמדובר ביצרנית סינית אשר עד היום דאגה להוכיח ללקוחותיה כי בעבור מפרט מתקדם ומכשיר מוצלח – לא צריך לשלם מחיר מופרז.

עם זאת, בהתאם לדיווח שהמתקבל במערכת BGR, מחירו של ה-Huawei Watch צפוי להיות לא פחות מ-1,000 דולר. מדובר בלא פחות מ-3,800 ש״ח, מחיר באמצעותו ניתן לרכוש מוואווי עצמה לא פחות מ-4 סמארטפונים בעלי מפרט מתקדם במיוחד.

כפי הנראה, מדובר במחיר לדגם הפרימיום היקר ביותר. השעון של Huawei צפוי לכלול שלוש גרסאות, בהן גם אחת המשלבת זהב 24 קראט. כך או כך, נראה כי מדובר במחיר יקר, לא ריאלי ואף מעט לא אופייני ליצרנית כדוגמת Huawei.

בעת ההכרזה על השעון החכם הקפידה החברה לשמור על סודיות בעניין המחיר, כשציינה כי המחיר והזמינות יפורסמו ״בעתיד הקרוב״. כנראה שבהחלט נאלץ להמתין על מנת לראות את המחיר המדוייק, אך במידה ואכן יהיה זהו המחיר לשעון החכם, ללא ספק יהיה ל-Huawei קשה לגרום לו להצליח.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים