מחקר חדש: Apple Watch ישלוט על למעלה מ-50% משוק השעונים החכמים

אנו נמצאים יומיים לפני אירוע האביב של אפל שבמהלכו צפויה החברה לחשוף פרטים נוספים אודות השעון החכם מתוצרתה, ה-Apple Watch, כולל טווח מחירים, תאריך השקה רשמי בארצות הברית ויעדי הפצה נוספים. כעת, מחקר חדש המתפרסם על ידי חברת המחקר Strategy Analytics, מנסה לחזות את נתוני המכירות של שעון ה-Apple Watch ואת נתח השוק אותו הוא צפוי לתפוס.

על פי מחקר החברה, ובהתאם לציפיות הגבוהות מ-Apple Watch, הוא צפוי להשתלט על השוק ולמכור עד לסוף השנה הקרובה, לא פחות מ-15.4 מיליון יחידות. מדובר בנתח שוק מכובד של 54.8%, כאשר כל החברות המתחרות, יחדיו, צפויות למכור כ-12.7 מיליון שעונים “בלבד”. לצד הנתונים הללו, יש לקחת בחשבון כי כמות היחידות שתמכר תלויה גם במחירים של דגמי השעון החכם, אלו צפויים להחשף בימים הקרובים ועשויים לשנות את התמונה.

Apple-Watch-Sales-Strategy-Analytics

לדעתם של האנליסטים ב-Strategy Analytics ואף בחברות מחקר נוספות, Apple Watch יגבור בקלות על כל שעון חכם אחר שיושק במהלך השנה הקרובה. עם זאת, כמות השעונים האדירה שתמכר, צפויה להעלות את המודעות לשעונים החכמים בעולם כולו ובכך להכריז רשמית על כניסתה של קטגוריה חדשה לשוק. כעת כל שנותר לאפל הוא להציב את הרף, שכן לאחר שחרור Apple Watch, יצרניות רבות צפויות לראות בו כסטנדרט, בדומה לתהליך שהתרחש בתחום הסמארטפונים והטאבלטים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים