בכיר בסמסונג: 20 מיליון הזמנות מוקדמות ל-Galaxy S6 ו-S6 Edge

לפני מעט יותר משבוע, בתערוכת ה-MWC 2015, הכריזה סמסונג על ה-Galaxy S6 וה-Galaxy S6 Edge, שני מכשירי הדגל מבית החברה לשנה הקרובה, כאשר סמסונג החליטה סוף סוף להקשיב ללקוחותיה ולשנות את קו המחשבה העיצובי. שני המכשירים מציגים איכות חומרים גבוהה, עם שימוש במסגרת אלומיניום ושני פאנלי זכוכית בטכנולוגיית Gorilla Glass 4 בקדמת המכשיר ובגבו.

הצצה לאחור

בהתאם לשינויים אותם ביצעה החברה בעבור משתמשיה, ציפתה סמסונג גם לשבירת שיא ההזמנות המוקדמות של המכשירים. כעת, מתפרסם במגזין ה-Korea Times כי סמסונג רושמת שיא חדש של לא פחות מ-20 מיליון הזמנות מוקדמות לשני הסמארטפונים החדשים, 15 מיליון יחידות ל-Galaxy S6 הסטנדרטי ו-5 מיליון יחידות לדגם ה-S6 Edge.

הזמנות אלו אינן הזמנות אשר בוצעו בידי לקוחות פרטיים, אלא מדובר בהזמנות המכשיר ברחבי העולם ממפעילות סלולריות, רשתות שיווק ועוד, אך אין מדובר במכשירים שהצליחו החנויות למכור למשתמשים. עם זאת, הבכיר בחטיבת המובייל של סמסונג, שמסר ל-Korea Times נתונים אלו ציין כי ״מדובר בשיא״. אין ספק שעם השקת ה-Galaxy S6 וה-S6 Edge נמצאת סמסונג על דרך המלך, כאשר תלחם מול אפל בשנה הקרובה על לקיחת התואר ״יצרנית הסמארטפונים הגדולה בעולם״ בחזרה אליה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים