Microsoft Surface Pro 4 יגיע לשוק עם יותר מדגם אחד

בתמונה: Microsoft Surface Pro 3

בקרוב נחגוג יום הולדת שנה לטאבלט הדי מצליח – Surface Pro 3 מבית מיקרוסופט, ואט אט זורמות החוצה שמועות ופרטים על הדור הבא, זאת לצד השמועות הרצות על הדגם המעונב והמקצועי במשפחת האייפדים – iPad Pro. מיקרוסופט ככל הנראה תנסה לשמור על מורשת הדור הנוכחי, שהיווה הצלחה יחסית בתחום, אך נראה שבחברה רואים מקום נוסף לשיפורים.

Surface Pro 4 יגיע ככל הנראה בשני דגמים: 12 אינץ’ ו-14 אינץ’, כאשר שניהם יהיו עם מסך ברזולוציית QHD (דהיינו, 2160X1440). השמועות אומרות כי שניהם יריצו גם את מעבד אינטל החדש, Intel Core M, המבוסס על טכנולוגיית סיליקון אשר מייתרת את הצורך במאווררים. אם אכן כך יהיה, אפשרות סבירה מאוד היא שהמקום ינוצל לטובת הגדלת הסוללה וכונן ה-SSD ואף הקטנת רוחב המכשיר שיהיה צר עוד יותר. זכרון ה-RAM צפוי לגדול גם הוא, כאשר ככל הנראה ינוע בין 8-16 ג’יגה. כל אלו אמורים לחזק אף יותר את מעמדו של ה-Surface בשוק כמחליף הלפטופ האולטימטיבי.

הדור הבא לסדרה ההיברידית מבית מיקרוסופט צפוי לצאת לשוק במהלך המחצית השניה של השנה, ככל הנראה לפני האייפד פרו, אשר ייצורו הושהה בגלל בעיה בשרשרת אספקת החלקים. השמועות אומרות שהכרזתו של ה-Surface Pro 4 תגיע לצד ההכרזה על הגרסה הסופית לווינדוס 10 ואף עם ההכרזה על Surface Pro Mini, לו אנו מחכים עוד מההכרזה הקודמת. למרות שהשמועות לא נגעו במקלדת, מי יודע, אולי גם משטח העכבר הקטן יעבור שינוי גדול.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים