הוכרז: Chromebook Pixel חדש – חזק יותר ועדיין יקר

חברת גוגל הכריזה אמש (ד’) על רענון למחשב הנייד שלה, Chromebook Pixel, שבלט במיוחד בגלל היותו המחשב שמריץ את מערכת ההפעלה Chrome OS עם המפרט העצמתי ביותר ותג המחיר הגבוה ביותר. ה-Pixel החדש שומר על עיצוב דומה לדגם הקודם, אבל מגיע עם כמה שיפורים כמו חומרה מעודכנת, זמן סוללה ארוך ומחיר שפוי מעט יותר.

גוף המחשב עדיין עשוי אלומיניום כולו ועל המכסה נשאר פס האורות המגניב. גוגל הוסיפה לו טריק נחמד וכאשר תדפקו על המכסה פעמיים הנורות ידלקו בהתאם למצב הסוללה. לטענת גוגל העיצוב נקי יותר, כך שלא תראו את הרמקולים, חריצים למאווררים וברגים. מסך המחשב נשאר זהה בגודל 12.85 אינץ’ ביחס 3:2 הלא סטנדרטי (אך נוח לגלישה באינטרנט) ורזולוציה גבוהה של 2,560X1,700.

Chromebook_Pixel_Lightbar

ה-Chromebook Pixel יהיה זמין בשתי קונפיגורציות: דגם בסיסי וגרסה משודרגת המכונה “LS”. דגם הבסיס מצוייד במעבד Core i5 מהסדרה האחרונה של אינטל, זיכרון פנימי 8GB RAM ונפח אחסון מובנה של 32GB SSD. זה הזמן להזכיר, שרוב העבודה עם מחשבי Chrome OS מתבצעת בענן ושם גם הכל נשמר. דגם ה-“LS” יגיע עם מעבד Core i7, זיכרון פנימי 16GB RAM ונפח אחסון מובנה 64GB. לא ברור למה צריך כזה מפרט עבור מחשב שהדברים שהוא יכול להריץ מסתכמים בעיקר בדפדפן כרום ומספר מוגבל מאוד של אפליקציות אנדרואיד.

חידוש נוסף המגיע עם Chromebook Pixel הם שני חיבור USB Type-C קטנים בכל צד. בניגוד לאפל, ששלבה חיבור אחד מסוג זה במחשב ה-MacBook הדקיק החדש שלה וויתרה על כל השאר, במחשב של גוגל יש שניים אליהם מתווספים שני מחברי USB 3.0 אחרים, חריץ SD ומחבר אזניות 3.5 מ”מ. החיבורים מסוג USB Type-C יאפשרו שניהם טעינה (יש אחד בכל צד, כך שתוכלו להטעין משני הצדדים), חיבור למקור וידאו ואודיו חיצוניים ועוד.

Chromebook_Pixel_Hinge_Med

מחשב ה-Chromebook Pixel של גוגל זמין כעת לרכישה ישירות מהחנות המקוונת של החברה בארה”ב במחיר של $999 עבור דגם הבסיס ו-$1,299 לדגם “LS” המשודרג. אנחנו ממליצים שאם יש לכם תקציב רכישה כה מכובד, רכשו מחשב ווינדוס טוב או MacBook Air שיכולים לעשות קצת יותר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים