הצצה ראשונה: HP TouchPad – טאבלט 9.7 אינץ’ הראשון עם webOS 3.0 (וידאו)

חברת HP ערכה עבורנו ערב מיוחד, בו הציגה את מכשירי webOS החדשים אשר בינהם (לצד ה-Veer וה-Pre 3) נמצא גם ה-HP TouchPad – טאבלט 9.7 אינץ’ והראשון להריץ את מערכת ההפעלה webOS 3.0. ה-TouchPad הוצג לראשונה לפני כשבוע בדיוק והפך מיד לאחד המכשירים שהכי ציפינו להתעסק איתם בתערוכה. הוא מגיע חמוש במעבד כפול ליבה Snapdragon 1.2Ghz מבית Qualcomm וזיכרון פנימי של 1GB RAM, נתונים שבהחלט מקיימים את ההבטחה ונותנים ל-TouchPad מהירות תפעול מרשימה וניצול מקסימלי של מערכת ההפעלה הנפלאה webOS.

מסך ה-TouchPad בגודל 9.7 אינץ’ וברזולוציה של 1024X768 איכותי ביותר ומציג וידאו ומשחקים באיכות גבוה, זאת למרות הרזולוציה הנמוכה ביחס למתחרים. קשה להתעלם מהעובדה, שלמרות כוח העיבוד המרשים הטאבלט אינו מתמקד ביכולות מולטימדיה (כמו המתחרים לבית LG וסמסונג) ורוב התכונות שלו הן כאלו הקשורות לעבודה ו”משרד נייד”. למעשה, בזכות מערכת ההפעלה webOS ויכולות המולטי-טאסקינג המרשימות שלה ה-TouchPad הינו אחד מהמכשירים שמצאנו להכי נוחים לעבוד איתם מחוץ למשרד.

תכונות נוספות שתוכלו למצוא ב-TouchPad מבוססות על היכולת החומרתית שלו לבצע פעולות שונות באמצעות מגע, בין עם אביזר נלווה או סמארטפון webOS אחר. אחד האופנים בו באה לידי ביטוי תכונה זו, היא התושבת שיש למכשיר או ה-Touchstone (שניהם אביזרים נילווים) המאפשרים טעינה של המכשיר. היבט נוסף הוא הדרך להעברת מידע (כרגע בעיקר כתובות אתרים) בין המכשירים בעלי מערכת ההפעלה webOS באמצעות מגע בינהם, לדוגמא: גלשתם בדרך למשרד עם ה-Palm Pre 3 ושהגעתם אתם מעוניינים לגלוש במסך גדול יותר, נגיע עם הטלפון בצידו של הטאבלט תעביר את העמוד בו אתם נמצאים ותציג אותו על גבי המסך.

* לתמונות מאחורי הקלעים של התערוכה – הצטרפו לעמוד הפייסבוק של גאדג’טי; לכל החדשות מהתערוכה – ניתן לצפות בעמוד המיוחד.

* התמונות צולמו באמצעות מצלמת ה-Canon 550D באדיבות ניופאן-קרט.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים