בלקברי משיקה טאבלט בשיתוף פעולה עם סמסונג ו-IBM

בתמונה: Samsung Galaxy Tab S 10.5

4 שנים חלפו מאז השיקה BlackBerry את הטאבלט הראשון והאחרון שלה, אשר לא צלח את מבחן השוק. מאז החוויה הטראומטית של החברה, נמנעה מלהכנס שנית לשוק הטאבלטים גם כאשר שחררה סמארטפונים בעלי מערכת ההפעלה Blackberry 10 OS. כעת, בעקבות שיתוף פעולה של החברה עם סמסונג ו-IBM, משחררת החברה טאבלט חדש, עם תג מחיר אסטרונומי למדי העומד על 2380 דולר.

הטאבלט החדש מבוסס על ה-Galaxy Tab S 10.5 מבית סמסונג ונקרא SecuTablet, זאת בעקבות העובדה כי מדובר בטאבלט מוצפן, באמצעות סקריפט של חברת Secusmart, הממומש כיום על ידי הממשל הקנדי והגרמני. חברה זו נמצאת בבעלות בלקברי החל מיולי של השנה שעברה והאחרונה החליטה לממש את הטכנולוגיה של החברה הגרמנית על גבי טאבלט, על מנת להתאימו לעולם העסקים, ולהפריד באופן מוחלט בין אפליקציות הקשורות לעבודה לבין אפליקציות אישיות.

שיתוף הפעולה עם IBM נכנס לתמונה בתחום התוכנה, כאשר זו סיפקה תמיכה על מנת לאפשר ליצור את ההפרדה המוחלטת בין הפנאי והשימוש האישי בטאבלט, לבין השימושים בו לצורך עבודה. מערכת ההפעלה אותה מריץ הטאבלט הינה אנדרואיד בגרסה 4.4.2 ועל פי מנכ״ל Secusmart, הנס-כריסטוף, כל משתמש המכיר את מערכת ההפעלה אנדרואיד יוכל להשתמש בטאבלט.

מפרטו של הטאבלט זהה ל-Tab S 10.5, והוא מציג מסך 10.5 אינץ׳ ברזולוציית 2560×1600, מעבד מתומן ליבות מבית סמסונג, 3GB RAM ו-32 ג׳יגה זכרון אחסון לצד חריץ הרחבה. נוסף על כך, מערך המצלמות במכשיר מכיל מצלמה אחורית ברזולוציית 8 מגה פיקסל ומצלמה קדמית ברזולוציית 2.1 מגה פיקסל. סוללת המכשיר צפויה לספק יום עבודה ממוצע עם 7900mAh.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים