בקרוב ב-Google Now: תמיכה בכרטיסיות מאפליקציות צד שלישי

כרטיסיות Google Now חדשות מאפליקציות צד שלישי

שירות Google Now מבית גוגל מספק למשתמשיו סוג של עוזרת וירטואלית קונטקסטואלי, הדומה בביצועיו ל-Siri של אפל. באמצעות השירות יכולים המשתמשים לבצע חיפוש, לתרגם מילים וביטויים, לבדוק כמה זמן יקח להם להגיע הביתה או לעבודה, לבדוק מתי הטיסה הקרובה שלהם עתידה לצאת ועוד שלל וריאציות להתראות שונות אותם דורשים המשתמשים.

בסוף חודש ינואר השנה, הרחיבה גוגל את תמיכתה באפליקציות צד שלישי, כאשר איפשרה ל-40 אפליקציות ספציפיות להוסיף מידע וכרטיסיות שימושיות למשתמש בשירות Google Now. כעת נראה כי גוגל מתכוונת להרחיב את תמיכה זו ותשחרר בקרוב למפתחים API (ממשק תכנות יישומים) המאפשר לכל אפליקציה צד שלישי לבצע אינטגרציה מול שירות העוזרת הוירטואלית של גוגל ולהזרים מידע ישירות.

ארפרנה צ׳נפרגנדה, האחראית על תחום ניהול המוצר לשירות Google Now, חשפה לאתר The Next Web כי API המאפשר הזרמת מידע מכל אפליקציה צד שלישי לשירות העוזרת הוירטואלית, ישוחרר למפתחים בקרוב. בראיונה ציינה צ׳נפרגנדה כי במידה ויווצר מצב בו שתי אפליקציות המספקות שירות זהה ומתחרות אחת מול השניה, מעוניינות לשלוח מידע בדמות כרטיסיות ל-Google Now, השירות ידע לבחור באופן אוטומטי מה להציג, על פי דפוסי שימוש באפליקציות. הפיצ׳רים החדשים לשירות ה-Google Now צפויים להשתלב באופן רשמי באפליקציה במהלך השנה הקרובה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים