מיקרוסופט חושפת כלי אבטחה חדשים ב-Windows 10

בשבוע שעבר הציגה מיקרוסופט מספר פרטים חדשים אודות הגרסה הבאה של מערכת ההפעלה שלה, Windows 10. בין אותן יכולות הוצגה גם Windows Hello, מערכת אבטחה מתוחכמת בעזרתה יוכלו המשתמשים להיכנס למחשב האישי תוך שימוש באמצעים ביומטריים כמו זיהוי הפנים, העיניים (על ידי סריקת הקשתית) וטביעת האצבע, זאת מבלי להקליד סיסמה. ללא ספק מדובר בחידוש נוסף, המגיע כחלק מהניסיון של מיקרוסופט לגלות לנו מה היא מתכננת עבורנו בגרסה החדשה של ווינדוס.

לצידה של Window Hello חשפה מיקרוסופט מערכת נוספת העשויה לגרום לכם לשכוח מכל מה שידעתם עד כה על סיסמאות. בכדי למנוע שמירה של סיסמה במאגרי המידע של אתרי האינטרנט ובמטרה להימנע מפריצות, תשתמש מיקרוסופט ב-Passport, מערכת חדשה בה יוכלו אתרי אינטרנט ויישומים להשתמש בסיסמת המערכת עצמה כדי לאמת את זהותם של משתמשים באופן מאובטח.

במיקרוסופט אומרים כי בהמשך השנה צפויה החברה לשווק את המחשבים האישיים עם מצלמת RealSense 3D של אינטל כדי לאפשר את זיהוי הפנים בזכות התמיכה החדשה באינפרה אדום. “מדובר בפתרון שהממשלה, הביטחון, הכלכלה, הבריאות וארגונים אחרים הקשורים לתחום ישתמשו בו כדי לשפר את האבטחה הכוללת שלהם”, מתאר ג’ו בלפיור, סגן נשיא חטיבת מערכות ההפעלה במיקרוסופט.

Windows Hello צפויה להגיע אל המחשבים האישיים והטלפונים הניידים מאחור יותר השנה, זאת לאחר ש- Windows 10 תושק באופן רשמי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים