Squeeck – האפליקציה הישראלית שתאפשר לכם לקבל מענה על כל השאלות ממשתמשים ברחבי העולם

לפני זמן לא רב סיפרנו לכם אודות אפליקציה חברתית חדשה בשם SeeYoo, המאפשרת למשתמשיה לראות היכן חבריהם נמצאים דקות לפני הפגישה איתם ובכך חוסכת לנו את האיחורים המביכים. נראה כי המוח הישראלי לעולם לא מפסיק לעבוד ואנו זוכים לראות אפליקציה ישראלית חדשה לסמארטפון שלנו בשם Squeeck שעתידה לסייע לנו לא פחות.

אפליקציה זו, פרי מוחם ויצירתם של זוג ישראלים, מציגה שיטה חדשה ומעניינת במיוחד המאפשרת למשתמשיה לשאול את כל העולה על רוחם, בשלל תחומים ונושאים, ולקבל תשובה מהאנשים הרלוונטיים לשאלתם בלבד. באמצעות Squeeck, שואלי השאלה יכולים להבטיח כי אך ורק הנמענים העומדים בדרישות השואלים יצפו בשאלות שהציגו.

את בחירת קהל היעד, אשר צפוי לספק מענה הולם לשאלה, יוכל המשתמש לסווג לפי גיל, מין, מיקום גיאוגרפי ותחומי עניין. את המיקום הנשאל ניתן להגדיר כמיקום סביב המשתמש אשר שואל את השאלה, או לחילופין, בכל נקודת ציון אחרת ברחבי העולם. נוסף על כך, האפליקציה מציעה תרגום לשלל שפות המדוברות במדינה אליה בחר המשתמש להפנות את השאלה ואף תציע את התרגום לשפה המדוברת באופן אוטומטי.

במידה ומשתמש מניו-יורק מעוניין לבצע טיול לארץ הקודש, הוא יוכל לכתוב את שאלתו באנגלית, להפנות אותה למדינת ישראל ולטווח הגילאים המתאים לו. האפליקציה תציע לו תרגום לעברית, והשאלה תגיע למשתמשי האפליקציה בטווח הגילאים הנבחר בארץ. המשתמשים שיבחרו יוכלו לספק מענה לשואל השאלה, ואם ישיבו לו בשפה העברית, תציע האפליקציה לתרגם את תשובתם לאנגלית ומיד תשלח זאת למשתמש הנמצא בניו-יורק.

מדובר ברעיון מקורי וחדשני, שיכול לעזור למשתמשים רבים המעוניינים לקבל פרטים נוספים ומדוייקים טרם יסעו לטיול במקומות שונים ברחבי העולם. את האפליקציה ניתן להשיג כיום למכשירי אנדרואיד בלבד, אך זו צפויה להצטרף ל-App Store של אפל בקרוב, על פי דבריהם של מפתחי האפליקציה.

להורדת האפליקציה למכשירי אנדרואיד – לחצו כאן


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים