אינסטגרם משיקה את Layout: אפליקציה ליצירת קולאז’ים

עם מעל מ-300 מיליון משתמשים פעילים ברמה החודשית, אינסטגרם היא ללא ספק הרשת החברתית מבוססת התמונות הגדולה בעולם, אולם בחברה לא עוצרים רק בהצעה לשילוב פילטרים ויכולות עריכה מהירות ובסיסיות ולוקחים כעת חלק בעולם כלי יצירת התמונות דרך הצגת אפליקציה חדשה – Layout from Instagram, המאפשרת יצירת תמונות קולאז’.

ממש כמו אינסטגרם עצמה, מציעה גם Layout ממשק משתמש פשוט וברור. בכניסה ראשונה לאפליקציה תוכלו לצפות בתמונות הקיימות במאגר שלכם על-גבי המכשיר, מהן תוכלו לבחור את אלו שתרצו לשלב בקולאז’, אולם ניתן לצלם תמונה בזמן אמת ולשלבה בקולאז’ גם כן. יחד עם בחירת התמונות, תוכלו לראות את סוגי הסידורים השונים של הקולאז’ בתצוגה מקדימה, מה שיעזור לקבל רושם על התוצאה הסופית, עוד טרם תסיימו את התהליך.

עדות נוספת לקלות השימוש באפליקציה ניתן לראות דרך יכולתה לסנן תמונות המציגות פנים בלבד. דרך מעבר לתגית Faces באפליקציה, תוכלו לבחור מתוך מאגר התמונות שלכם את אלו המכילות פנים בלבד. בדרך זו ניתן יהיה לסנן החוצה את התמונות הרנדומליות של מזון או צילומי מסך שתבצעו לאורך הדרך ולהתמקד באנשים בלבד כאשר תגיעו ליצור את תמונות הקולאז’.

בשלב הבא תוכלו לשחק עם גודל כל תמונה בקולאז’, להחליף בין מיקומי התמונות, כאשר ניתן גם להפוך כל תמונה בצורה אנכית או אופקית. עם סיום התהליך, תוכלו לשמור את התמונה על גבי המכשיר הנייד או לשתף אותה לאינסטגרם, במקרה זה תיפתח מיד האפליקציה ותאפשר הוספת פילטרים שונים על-גבי הקולאז’. ניתן לשתף גם לפייסבוק ולמקורות נוספים.

בחירתה של אינסטגרם להציג אפליקציה ליצירת קולאז’ים נכנסת לתחום בו ידעו עד כה הצלחה רק סטארטאפים נועזים שבחרו לקדם תחומים יצירתיים בעולם שיתוף התמונות. אחת מאותן חברות סטארטאפ הינה Bazaart הישראלית, שצברה תאוצה במדינות שונות בעולם.

Layout אינה האפליקציה הראשונה אותה משיקה אינסטגרם. באוגוסט 2014 הציגה החברה את Hyperlapse, אפליקציה לצילום וידאו בהילוך מהיר וקצת לפני כן ביצעה החברה השקה שקטה ל-Bolt, אפליקציה לאנדרואיד ו-iOS המתחקה אחר פעולתה של סנאפצ’ט, והושקה במספר מצומצם מאוד של מדינות.

אפליקציית Layout זמינה כעת אך ורק עבור משתמשי מכשירי האייפון ומהחברה מוסרים כי גרסה למשתמשי אנדרואיד תגיע בחודשים הקרובים.

להורדת האפליקציה מהאפסטור – לחצו כאן


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים