אפליקציית בנק הפועלים תאפשר תשלום באוטובוס ללקוחות כל הבנקים

תמונה: Margot Gabel / flickr

בנק הפועלים הודיע כי יאפשר לבצע תשלום עבור נסיעה בתחבורה ציבורית ישירות מאפליקציית הבנק למכשירים חכמים. בכל נסיעה, על המשתמש יהיה להיכנס לאפליקציית “בנק הפועלים”, לסרוק את הברקוד המופיע בכניסה לאוטובוס ולשלם באמצעות כרטיס האשראי. השירות, על אף שהוא מתבצע דרך האפליקציה הייעודית של הבנק, יהיה זמין לכל לקוחות הבנקים בישראל, ונכון לשלב זה יתאפשר רק באוטובוסים של חברת “דן”, כאשר בעתיד יתרחב לשירותים נוספים.

על מנת לאפשר את שיטת התשלום החדשה, חבר בנק הפועלים לסטארטפ הישראלי המצליח Hopon, המאפשר לשלם עבור הנסיעה באוטובוס באפליקציה אותה הם פיתחו. חשוב להדגיש כי הודות לשיתוף הפעולה ניתן יהיה לבצע את התשלום ישירות מהאפליקציה של בנק הפועלים ללא הצורך להוריד את אפליקציית Hopon למכשיר.

Hopon החלה לצבור תאוצה רבה בתקופה האחרונה, זאת הודות לשתי זכיות משמעותיות שלה בתחרויות בתחום האפליקציות. הזכיה הראשונה הייתה בכנס Tel Aviv AWS summit 2014 של חברת אמזון, בו זכתה במקום הראשון בקטוגוריית הענן, והזכיה השניה הייתה בתחרות WorldToNYC שהתקיימה בניו יורק, ובה האפליקציה הישראלית זכתה במקום הראשון בקטגוריית התחבורה.

להורדת האפליקציה לאנדרואיד – לחצו כאן

להורדת האפליקציה ל-iOS – לחצו כאן


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים