פייסבוק מרחיבה את אפשרויות השימוש במסנג’ר עם Messenger Platform

הערב (ד’) נפתחה ועידת המפתחים השנתית של פייסבוק, f8, ובה הציג לראשונה מייסד ומנכ”ל החברה, מארק צוקרברג, את Messenger Platform, באמצעותה הופכת אפליקציית המסרים המידיים הפופולרית לכלי בידיהם של מפתחי אפליקציות צד שלישי.

באמצעות Facebook Platform יוכלו מפתחי אפליקציות להתחבר ישירות לאפליקציית המסנג’ר של פייסבוק ולשתף דרכה את ההצעות שלהם. בהדגמה שערכה החברה הוצגה אפליקציית Giphy, המאפשרת חיפוש ושיתוף של תמונות נעות (Animated Gif). חיבור האפליקציה של Giphy ל-Facebook Messenger מאפשרת שיתוף מהיר וישיר של תמונות, ללא צורך לבצע מעברים רבים בין האפליקציות השונות הנמצאות על המכשיר.

משתמשים יכולים לשלוח זה לזה הודעות המשלבות תכנים המגיעים מאפליקציות שונות המותקנות במכשיר, כאשר הנמענים יוכלו לראותן גם אם אותן אפליקציות אינן מותקנות על גבי המכשירים שלהם. במקרה זה, יוכלו הנמענים להתקין במהירות את האפליקציות ולהתחיל לשתף תכנים מהן גם כן.

facebook-messenger-platform-expanded-composer

כבר עם השקתה של Messenger Platform מציגה פייסבוק יותר מ-40 אפליקציות שונות שישולבו באפליקציה ויאפשרו שיתוף של תמונות, Animated GIFs, קטעי אודיו ווידאו ועוד.

לצידה של Messenger Platform הציגה הרשת החברתית גם כלים חדשים עבור משתמשים עסקיים עם Messenger Business, באמצעותם יוכלו בעלי עסקים ליצור קשר טוב יותר עם קהל הלקוחות שלהם. במהלך המצגת הציגה החברה את האפשרות לבצע מעקב אחר כל תהליך הרכישה והשילוח של המוצרים שנקנו, עם אפשרות לשינוי ההזמנה ויצירת קשר מהיר עם בעלי העסקים בכל הנוגע להזמנה – והכל דרך המסנג’ר.

facebook-messenger-for-business


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים