Nokia: מיקרוסופט העניקה לנו גישה מלאה לקוד Windows Phone

בראיון שנערך עם ניקלס סוואנדר, סגן נשיא מחלקת השיווק בנוקיה, נמסר כי החברה, שרק לפני שבוע הודיעה רשמית על אימוץ מערכת ההפעלה החדשה של מיקרוסופט, קיבלה מהחברה אישור בלעדי לשנות (ואפילו להחליף) את ממשק המשתמש של Windows Phone, על מנת שתוכל להבדיל את עצמה מיתר היצרניות העושות שימוש במערכת במכשיריהן. אישור זה לא ניתן עד כה לאף יצרנית אחרת, למרות בקשותיהן.
.
מדבריו של סוואנדר משתמע כי מעבר לממשק המשתמש יהיה שוני גם בתכונות ובפונקציונליות. פיתוחים המשותפים לנוקיה ולמיקרוסופט, שמטרתם להעשיר את Windows Phone, יוצעו לכלל המשתמשים כעדכון רשמי מטעם האחרונה. שינויים ופיתוחים שתעדיף נוקיה לשמור לעצמה, כדוגמת שירות המפות החינמי Ovi Maps, ייכללו כמובן אך ורק במכשירי נוקיה – בדיוק כפי שקורה עם ממשק ה-Sense במכשירי HTC מבוססי אנדרואיד.

במהלך הראיון הדגיש סוואנדר כי אין בכוונת החברה לעכב את עדכוני התוכנה מטעם מיקרוסופט, ועל כן השינויים שתבצע נוקיה במכשיריה יתואמו מראש ולאורך כל הדרך עם מיקרוסופט, שתוודא כי השינויים הללו יותאמו בכל רגע נתון לליבת המערכת. זאת, אגב, בניגוד למה שקורה כיום עם אנדרואיד, שהתאמה של כל מכשיר אליה אורכת לא מעט זמן.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים