שני פרויקטים ישראלים למימון המונים חצו את יעד הגיוס שלהם

אין זה סוד שהצלחה בקמפיין מימון המונים אינה משימה קלה, במיוחד כשצריך להשקיע מאמץ רב בכדי לגרום לפרויקט להצליח. על רקע הדברים האלה אנו שמחים לעדכן כי שני פרויקטים ישראליים, אותם סקרנו באתר, הצליחו כל אחד לעמוד ביעד הגיוס שלהם ואף לעבור אותו.

הקמפיין הראשון שהצליח לשבור את רף הגיוס בהצלחה, אשר עמד על 200 אלף דולר, הוא ZRRO. הפרויקט פתר בעיה עתיקת יומן שהטרידה משתמשים רבים ברחבי העולם – כיצד לשלוט על הטלויזיה, ואף לשחק משחקים, מרחוק. הפתרון של ZRRO הוא בקר ייחודי שמזכיר מסך מגע שבעצם יכול “להקרין” את מיקום האצבעות שעל הבקר ישירות על המסך הגדול. הקמפיין מסתיים בשעות אלו ממש, אז עבור אלה מכם שעוד מתלבטים אלו הרגעים האחרונים.

הקמפיין השני שנחל הצלחה משמעותית הוא Percepto, שחרט על דגלו להביא את בשורת האפליקציות גם לרחפנים. Percepto הוא מכשיר מיוחד שמולבש על הרחפן ובעצם מעניק לו יכולות חישוב מתקדמות. הפלטפורמה עתידה לחולל שינוי של ממש בתחום ולהקל מאוד על עבודתם של המפתחים, ובכך להאיץ את כניסתם של הרחפנים לחיינו. לקמפיין, שיעד הגיוס המקורי שלו עמד על 60 אלף דולר, יש עוד 11 יום להמשיך לגייס והוא אף צפוי לשבור את הרף הנוכחי.

 


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים