סמסונג שולחת הזמנות לארוע השקת ה-Galaxy S6 וה-S6 Edge בישראל

הבוקר (ג’) החלה סמסונג ישראל בהפצת הזמנות לקראת ארוע השקה שתערוך החברה ביום שני, ה-13 באפריל, ובו יוצגו מכשירי ה-Galaxy S6 וה-Galaxy S6 Edge. שני המכשירים הוכרזו במהלך תערוכת המובייל השנתית MWC שנערכה בברצלונה בתחילת חודש מרץ, אז חזינו לראשונה בשינויי העיצוב מרחיקי הלכת בהם נקטה סמסונג בדגמי הסמארטפונים החדשים שלה לשנת 2015.

בשלב זה לא נמסרו פרטים אודות תחילת מכירתם של שני מכשירי הדגל החדשים של החברה והמחירים גם הם צפויים להיחשף רק באירוע ההשקה הרשמי של החברה בישראל בעוד כשבועיים. עם זאת, מאמצעי שיווק המכשירים כבר החלו, כאשר באתר היבואנית סקיילקס כבר החלו לבקש מהלקוחות להירשם לשם קבלת עדכונים על המכשיר.

בסמסונג עשו מאמצעים רבים כדי להציג לא רק עיצוב חדש למכשירי הדגל של החברה לשנת 2015, אלא גם בצד חווית השימוש. החברה הסירה רבות מהאפליקציות שהגיעו מותקנות מראש על המכשיר וחסכה מהמשתמשים בממשק המשתמש של החברה את הצורך בדפדפוף בדפי אפליקציות רבים, שברבות מן האפליקציות לא נעשה כלל שימוש. דיווחים אחרונים בנושא העידו כי אף הסרת האפליקציות המובנות מהמכשיר, ייתכן כי נפח האחסון שיהיה זמין לשימוש על-ידי רוכשיו, עדיין יהיה נמוך מן המצופה.

עד שיושקו המכשירים בישראל, תוכלו לצפות בהצצות הראשונות בוידאו למכשירי ה-Galaxy S6 וה-Galaxy S6 Edge, כמו גם לממשק המשתמש TouchWiz בסרטוני הוידאו שצילמנו במהלך תערוכת המובייל MWC:

תוכלו לצפות במפרטים המלאים של שני המכשירים דרך מערכת המפרטים החדשה שלנו, או בפרטים העיקריים במפרטי שני המכשירים מתחת לכתבה זו.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים