אפליקציית Gmail לאנדרואיד מתעדכנת ומכנסת את כל ההודעות לתיבה אחת

אפליקציית ג’ימייל לאנדרואיד מתעדכנת ומאפשרת צפייה בכל הודעות הדואר האלקטרוני תחת תיבה מאוחדת אחת, בנוסף לשיפורים ושינויים נוספים.

בעדכון הקודם נוספה תמיכה בשימוש בחשבונות אימייל אחרים כדוגמת Outlook או Yahoo! Mail. ניתן היה לצפות בכל תיבת דואר בנפרד, אך לא בכולן ביחד. העדכון החדש מוסיף את האפשרות לצפות בכלל המיילים כרשימה ארוכה ומסודרת כרונלוגית, תחת הלשונית “כל התיבות” (All Inboxes).

לאחר התקנת העדכון החדש ניתן יהיה לצפות בהודעות עוקבות כחלק משיחה, בדומה לאפליקציות המסרים המיידים. אפשרות זו הייתה זמינה רק עבור חשבון הגוגל הראשי בגרסה הקודמת, אך כעת ניתן להשתמש בה בכלל החשבונות, גם בחשבונות משירותים אחרים.

העדכון מכיל מספר שינויים ושיפורים נוספים: כלי החיפוש שופר, וכעת הוא משלים באופן אוטומטי מילות חיפוש נפוצות. רזולוציית התצוגה המקדימה של קבצים מצורפים הוגדלה, וכעת ניתן לשמור אותם ישירת ל-Google Drive. העדכון החדש נדחף כעת בגלים דרך חנות האפליקציות Google Play וצפוי להגיע לכלל המשתמשים בקרוב.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים