שיחות קוליות ב-Whatsapp בדרך למשתמשי Windows Phone

את פונקציית השיחות הקוליות ב-Whatsapp קיבלנו למכשירי האנדרואיד באופן רשמי לפני כשבוע, כשבעדכון גרסה חדש ביטלה החברה את הצורך בהזמנה על מנת לבצע שיחות קוליות. משתמשי האייפון יכולים להיות רגועים כשלמכשירים צפוי להגיע עדכון גרסה המאפשר שיחות קוליות כבר במהלך השבועות הקרובים, אך מה בנוגע למשתמשי Windows Phone?

וואטסאפ זה עתה אישרה באופן רשמי כי פיצ’ר השיחות הקוליות, Whatsapp Calls, למשתמשי ווינדוס פון כבר עושה דרכו אל עבר חנות האפליקציות. בחברה טרם מסרו פרטים אודות מועד הגעת הפיצ’ר לפלטפורמת ה-Windows Phone, אך ציינו כי צוות Whatsapp עומל על כך. בהודעה, שנמסרה מצוות התמיכה של Whatsapp בפניה שהועברה אליהם במייל, מסרו בחברה:

שיחות באמצעות וואטסאפ בעבור הפלטפורמה שלך (Windows Phone) עדיין בשלבי פיתוח. לצערנו, אנו לא יכולים להגיב בנוגע לתאריך שחרור עתידי לפיצ’ר, אך אנו מעריכים את התעניינותך בשיחות הקוליות בוואטסאפ.

נראה כי במהלך החודשים הקרובים יגיעו השיחות הקוליות באמצעות אפליקציית הוואטסאפ לשלושת הפלטפורמות המרכזיות למכשירים ניידים – iOS, Android וכמובן Windows Phone. טרם ברור איך ומתי יקבלו המשתמשים ברחבי העולם את השיחות הקוליות של וואטסאפ על גבי הפלטפורמות כולן, אך ניתן להסיק כי כאשר יגיעו לשלל הפלטפורמות ההד התקשורתי שיווצר סביב פיצ’ר זה יהיו גדולים למדי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים