ג’סטין ביבר מסדר ל-WhipClip הישראלית שיא בכמות השיתופים ברשתות החברתיות

קרדיט: יח”צ

גאווה ישראלית: אפליקציית WhipClip, המאפשרת לחלוק בזמן אמת ובאופן חוקי ומיידי רגעי וידאו בשידור חי, הצליחה לשבור שיא בכמות השיתופים ברשתות החברתיות בארה”ב תחת התיוג BieberRoast#. מדובר בפעם הראשונה ששידור טלוויזיה חי שותף על-ידי מעריצים בצורה באופן זה.

זו הצלחה אדירה של הצוות שלנו בישראל ובארה”ב שעבדו יחד על הפיתוח וההתאמה וזו גאווה עצומה לשתף פעולה עם ערוץ מוביל ולהיות שותפים למהפכה וליצירת פלטפורמה ראשונה מסוגה לשיתוף אונליין של תכני טלוויזיה“, אמר מייסד החברה, אורי בירנבאום.

ביום שני הצליחו היזמים הישראליים רון צוקרמן ואורי בירנבאום ליצור ולשתף קליפים מתוך תכנית הטלוויזיה המדוברת באמריקה Roast of Justin Bieber, ששודרה בערוץ קומדי סנטרל האמריקאי. בתכנית, שמטרתה מתן כבוד לזמר הפופ הצעיר, ג’סטין ביבר, תוך הטחת ארסנל גדול למדי של עלבונות כלפיו (וכלפי האחרים שישבו באולפן), השתתפו כמה מהשמות הגדולים בתעשיות המוסיקה, הספורט והקומדיה ביניהם שאקיל אוניל, סנופ דוג, קווין הארט, וויל פארל, לודאקריס ואחרים.

במהלך השידור אפשרה אפליקציית WhipClip לצופים לקחת מהרגעים המועדפים עליהם במהלך התוכנית ובעצם לחתוך אותם, לערוך לפי טעמם האישי ולשתף ברשתות החברתיות השונות. אותה תוכנית זכתה לכ-7 מיליארד חשיפות ברשתות החברתיות השונות, ולכ-3 מיליון “לייקים” ושיתופים, דבר ששבר את שיא כל הזמנים ברשתות החברתיות בארה”ב.

לנתונים אלו הוסיף בירנבאום וציין כי:

באמצעות האפליקציה נוצרו אלפי קליפים חדשים שיצרו מיליוני צפיות חדשות בפייסבוק, טוויטר, יוטיוב ועוד. מספר זה מעיד על השינוי באופן צריכת המדיה כפי שהורגלנו עד כה והפיכת שידורי המדיה הטלוויזיונית לשיתופיים בזמן אמת. חתמנו על מספר שיתופי פעולה נוספים ואנו מאמינים כי בקרוב ייחתמו נוספים ומקווים שנוכל ליהנות מיתרונות האפליקציה גם בערוצים ישראליים.

למעשה WhipClip מאפשרת למשתמשים ליצור וידיאו קליפים אישיים לתוכניות הטלוויזיה מוכרות בזמן אמת, בשידור חי, ובשיתוף פעולה עם מגוון ערוצי טלוויזיה, ביניהם: ABC, CBS, FOX, קומדי סנטרל, VH1 ועוד רבים. בנוסף, מאפשרת האפליקציה למשתמשים לשתף את קטעי הוידאו ברשתות החברתיות, וכמו כן, משלבת מנוע חיפוש לתכני וידאו ממגוון הערוצים השונים.

לפני שלושה חודשים גייס המיזם בהצלחה כ-16 מיליון דולר, מה שמשקף לו שווי של 100 מיליון דולר.

להורדת האפליקציה לאייפון – לחצו כאן (אנדרואיד תגיע בהמשך)

*רונן מנדזיצקי השתתף בהכנת הכתבה


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים