דרופבוקס עובדת על שירות מתחרה ל-Google Docs, שיאפשר עריכה וכתיבת מסמכים ישירות לענן

אפליקציית האחסון הותיקה והפופולרית Dropbox, מאפשרת למשתמשיה לאחסן בשרתי החברה כל קובץ שעולה על רוחם. בין אם מדובר בתמונות, סרטונים, מסמכים ועוד, מאפשרת דרופבוקס למשתמש לגשת מכל מכשיר או מחשב אל הקבצים ששמר בשרתי החברה. עם זאת, במידה ומעוניין המשתמש לערוך או לכתוב מסמכים כלשהם, יצטרך לבצע זאת דרך אפליקציות צד שלישי, שכן לא קיים עורך מסמכים באפליקציית האחסון הנפוצה – אך לא לזמן רב.

בכיר בחברה אישר באופן רשמי כי דרופבוקס עובדת על שירות עריכה וכתיבה למסמכים שישולב באפליקציית האחסון. הפרויקט הסודי של החברה, העונה לשם Project Composer, נחשף באתר Product Hunt כבר בשבוע שעבר, אך בחברה סירבו להגיב בנושא. אמש, בראיון לאתר Business Insider, אישר איליה פאשמן, העומד בראש מחלקת המוצרים, עסקים וניידות בחברה, כי החברה אכן עובדת על מוצר זה.

אנו תמיד בוחנים מוצרים חדשים. תמיד יש לנו כמה דברים שאנו עובדים עליהם – וזה אחד מהם“, אמר בראיונו פאשמן. למרות שאישר כי החברה אכן בוחנת שירות עריכת מסמכים שישולב בשירות האחסון שלה, סירב למסור פרטים נוספים אודות הזמן בו ישוחרר, וציין כי “אנו רוצים שאנשים ישתמשו בשירות ויתנו לנו פידבק. אולי נגלה שאנשים לא אוהבים את זה”.

בחודש ינואר האחרון הודיעה דרופבוקס על דבר רכישתו של סטארטאפ ישראלי בשם CloudOn, המאפשר עריכת קבצי Office בנייד באמצעות אפליקציה יעודית. סביר כי עם שחרורו הרשמי של פיצ’ר ה-Composer, ישולבו בו גם שלל האפשרויות המוצעות בשירות עריכת המסכים הישראלי. הכלי החדש צפוי להתחרות באופן ישיר מול שירות דומה אותו מציעה גוגל עם Google Docs.

דרופבוקס הינה אחת מספקיות האחסון בענן הגדולות בעולם, וברשותה מיליוני משתמשים רשומים ברחבי העולם. החברה ממשיכה בהרחבת השירותים אותם היא מספקת, על מנת למנוע ממשתמשיה לבצע שימוש באפליקציות ושירותים מתחרים המציעים שירותים דומים.

משתמשים המעוניינים לבחון את אפליקציית Dropbox Composer יכולים לעשות זאת דרך אתר החברה, אולם ידרשו לשלוח אימייל בקשה כדי לקבל אישור גישה אליה – לחצו כאן למעבר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים