הכירו את הבוררת: אתר השוואות מחירים חדש לשרותי תקשורת

בסקר שערכנו בשבוע שעבר שאלנו אתכם באיזו מהירות אתם גולשים ומיהי הספקית המעניקה לכם את שירותי האינטרנט. התוצאות הראו כי מרבית המשתמשים נוהגים לגלוש במהירות של מעל מ-30 מגה וכי חברת בזק בינלאומי היא הספקית הפופלרית ביותר בקרב קוראי גאדג’טי – אך האם כולם משלמים את אותו המחיר? שירות ישראלי חדש בשם “הבוררת” ידאג שתוכלו לקבל את המחיר המשתלם ביותר עבור שירותי התקשורת.

השירות החדש מאפשר לכל משתמש לבדוק איזו חבילה הכי משתלמת על פי ניתוח מהיר של הצרכים האישיים שלו. לפני הצגת החבילה הכדאית ביותר יתבקש המשתמש לענות על מספר שאלות שיעזרו לאלגוריתם של “הבוררת” להציע את הדיל הזול והמשתלם ביותר. השאלות עוסקות בעיקר בהעדפות של נפח הגלישה, בזהות הספק הנוכחי והאם הצרכן יהיה מעוניין בחבילה הכוללת ספק ותשתית.

בסופו של התהליך, תציג “הבוררת” את החבילות המשתלמות ביותר עבור הדרישות הספציפיות ותעניק מידע קצר על כל תכנית. לאחר בחירת התכנית הכדאית ביותר ניתן להשאיר פרטים באתר ולהעבירם לנציג בחברה אליה המשתמש מעוניין לעבור.

אינטרנט

חשוב להדגיש כי “הבוררת” איננה מציעה שירותי השוואה רק בתחום האינטרנט, אלא ניתן לבצע השוואות בין מחירי החבילות גם בתחום הסלולר, הטלווזיה והטלפון הביתי. באופן דומה למערכת ההשוואות באינטרנט, גם בקטוגוריות אלו יתבקש הצרכן לענות על מספר שאלות קצרות כדי לקבל את החבילה הטובה ביותר עבורו.

יש ברירה אחרת

מי שעומד מאחורי המיזם החדש הוא אסף לוי, שייסד את “הבוררת” במטרה להעניק לציבור הישראלי את התמונה המלאה בכל הקשור למחירים בשוק התקשורת המקומי. בשיחה שערכנו עם לוי הוא סיפר לנו שהשירות, אשר הושק לפני שבוע, כבר הצליח לעזור למספר לא מבוטל של ישראלים להוריד את מחיר חבילות התקשורת שלהם.

לוי הוסיף כי הייחודיות של “הבוררת” טמונה בממשק המשתמש הנוח והאינטואיטיבי ובעיצוב הנעים המאפשר לכל משתמש להבין בצורה פשוטה איזו חבילה עדיפה על האחרות – זאת במקום רשימה ארוכה ומסורבלת של כל החברות שמציעות את החבילות בתחום.

כיום ישנה תחרות רבה בשוק האינטרנט הביתי ושחקניות רבות מציעות חבילות גלישה אטרקטיביות עם מחירים שונים. בתוך כל אוקיאנוס המחירים והמהירויות המשתנות קשה לקבוע באופן מוחלט איזו חבילה מתאימה בדיוק לכל משתמש ויוזמה כמו “הבוררת” יכולה לחסוך לא מעט כסף. ספרו לנו בתגובות מה מהירות הגלישה שלכם, ולא פחות חשוב – כמה אתם משלמים על זה.

לאתר הבוררת – לחצו כאן


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים