שמועה: סוני תכריז על Xperia Z4 עד יוני ועל Xperia Z5 עד סוף השנה

בשבועות האחרונים גועשת הרשת בשמועות אודות ה-Xperia Z4 של סוני, כשהפרטים עליו כמעט וידועים במלואם – בין אם מדובר בעיצובו, מבנהו ואף מפרטו הטכני. למרות זאת, ואף לפני ההכרזה עליו, עולות ברשת שמועות חדשות בדבר מכשיר דגל נוסף של החברה, ה-Sony Xperia Z5.

אנו יודעים כי בסוני מעוניינים לעבור להכרזות חד שנתיות על מכשירי הדגל שלה, כאשר אלו יבוצעו ברבעון האחרון לשנה. מתוך שמועה חדשה עולה כי סוני תשיק עד למחצית השנה את ה-Xperia Z4 וכבר ברבעון האחרון של 2015 תשיק את ה-Xperia Z5 ומעתה והלאה תמשיך בהכרזה חד שנתית על מכשיר הדגל ברבעון האחרון.

ה-Xperia Z5 צפוי להגיע עם ערכת השבבים Snapdragon 820, שכן במידה ולא תהיה מוכנה לייצור המוני עד לסוף השנה, תדחה השקת המכשיר לינואר 2016. עוד יכיל המכשיר מסך ברזולוציית Quad HD בפריסה של 2560×1440, זיכרון 4GB RAM ומערך צילום מתקדם הכולל מייצב תמונה אופטי. בין הגרסאות השונות למכשיר נוכל לראות את ה-Xperia Z5 Compact וה-Xperia Z5 Ultra.

פאבלט הדגל, ה-Z5 Ultra, צפוי להיות המכשיר הראשון מבית סוני שיכלול חיישן ביומטרי לזיהוי טביעת האצבע, כאשר על פי הדיווחים צפוי להיות זה חיישן ה-Ultrasonic Sense ID מבית קוואלקום.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים