דיווח: ה-OnePlus 2 יושק בחודשים הקרובים, החברה תמכור עד 5 מיליון מכשירים ב-2015

היצרנית הסינית הצעירה OnePlus נכנסה לחיינו בסערה במהלך השנה שעברה, כאשר השיקה את ה-OnePlus One, סמארטפון בעל מפרט מתקדם במיוחד, הכולל רמקולים סריאופוניים, ערכת שבבים Snapdragon 801, מסך איכותי בגודל 5.5 אינץ’ ומצלמה ראשית מבית סוני. ה-OnePlus One, שהיה לסמארטפון הראשון של היצרנית הסינית, מכר במהלך 2014, על פי הערכות, כמיליון יחידות.

נראה כי החברה מתכננת עבורנו לא מעט הפתעות גם ל-2015. נציגי בלומברג ביקרו לאחרונה במתקני חברת OnePlus בסין וחזרו עם לא מעט תובנות וחדשות. על פי בלומברג, OnePlus תשיק במהלך הרבעון השלישי השנה את ה-OnePlus 2, שדרוג משמעותי למכשיר הדגל של החברה. עוד מסרו בבלומברג כי החברה עומלת על סמארטפון נוסף, אותו היא צפויה להשיק עד סוף השנה, לצד תג מחיר מעט זול יותר.

OnePlus מכוונת גבוה, ומצפה למכור במהלך 2015 בין 3 ל-5 מיליון מכשירים, כאשר ב-2016 מאמינים בחברה כי יוכלו למכור לא פחות מ-10 מיליון סמארטפונים, כמות אסטרונומית עבור יצרנית סינית בסדר הגודל שלה. על פי הדיווחים האחרונים, ה-OnePlus 2 צפוי להגיע עם ערכת שבבים מתומנת ליבות מסוג Snapdragon 810, חיישן ביומטרי לזיהוי טביעת האצבע, חריץ להרחבת הזיכרון הפנימי ותג מחיר העומד על 299 דולר (כ-1200 שקלים).


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים