ה-iPad Pro יגיע בדצמבר עם מסך 12.9 אינץ’ ומחבר מסוג USB Type C

בחודשים האחרונים חוגג ה-iPad Pro בכותרות ברחבי העולם, כאשר הדיווחים אודות תאריך השקתו השתנו מאחד לשני ואילו האחרון ביניהם גורס כי הטאבלט יושק בדצמבר 2015. כעת, תמונה חדשה אותה חושף המדליף הפופולרי OnLeaks, מציגה טאבלט גדול ודקיק למדי.

התמונה החדשה, אותה פרסם המדליף בעמוד הטוויטר שלו, מציגה ה-iPad Pro על כל צדדיו וחושפת כי המכשיר יהיה דק מאוד, כאשר עוביו יעמוד על 7.2 מ”מ. שאר מימדי המכשיר חושפים טאבלט גדול במיוחד, ככל הנראה בעל מסך 12.9 אינץ’, כאשר רוחבו יהיה, על פי התמונה, 223 מ”מ ואורכו 306 מ”מ.

נוסף על כך, נראה כי המכשיר יכיל חיבור USB Type C, שהוכר לנו לאחרונה במחשב ה-Macbook 12. המחבר המוצג בתמונה עשוי להיות ה-Lightning המוכר, אך ייתכן כי אפל מתכננת להפוך את מחבר ה-USB Type C לסטנדרט בכל מוצריה, אף שלא נמסרו פרטים בנושא זה. עוד נראה כי בהתאם לדיווחים קודמים, יכיל הטאבלט 4 רמקולים סטריאופוניים.

הטאבלט הגדול והמתקדם ביותר מבית אפל, ה-iPad Pro, צפוי להוות את נסיונה של החברה להציל את קטגוריית הטאבלטים. מכירות קטגוריית האייפדים בחברה פוחתות משנה לשנה, ועל כן נדרש מאפל לבצע ריענון משמעותי לסדרת הטאבלטים בחברה, אחרת היא עלולה לאבד את כתר יצרנית הטאבלטים הגדולה בעולם, אותו עונדת מיום השקת ה-iPad בדורו הראשון.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים