LG Display אחראית על 90% מהכנסות שוק המסכים לשעונים חכמים הודות ל-Apple Watch

Apple Watch (צילום: גאדג'טי) Apple Watch (צילום: גאדג’טי)

יצרניות סמארטפונים רבות בעולם אמנם מתחרות באופן ישיר אחת מול השניה, אך לעיתים מבצעות שימוש ברכיבים של המתחרות לצורך ייצור מכשיריהן השונים. בין יצרניות אלו ניתן למצוא את אפל, המשתפת פעולה עם סמסונג, LG ויצרניות נוספות לצורך ייצור יחידות העיבוד, המסכים ורכיבים נוספים המשולבים במכשירי החברה. לאחרונה השיקה אפל את שעונה החכם, ה-Apple Watch, שעל פי ההערכות שהגיעו עד כה עושה חיל בכל הנוגע למכירות, ומבצע שימוש במסך מסוג OLED המיוצר על-ידי LG Display.

למעשה, מכירות ה-Apple Watch כה הטיבו עם LG, כך שכעת, על פי מחקר של חברת Display Search, אחראית LG Display על לא פחות מ-90% מההכנסות של שוק המסכים לשעונים חכמים. במהלך הרבעון הראשון של השנה נאמדו הכנסות LG Display ממכירת מסכים לשעונים חכמים ב-186 מיליון דולר מתוך 240 מיליון הדולרים בהן נאמד שוק המסכים לשעונים חכמים כולו. מיד אחרי LG נמצאות, בהפרש גדול במיוחד, Samsung Display עם נתח של 3.1% ו-Japan Display עם 2.1% מכלל ההכנסות בתחום.

במהלך הרבעון הראשון של 2015 סיפקה LG לא פחות מ-8 מיליון מסכים לשעונים חכמים. לשם השוואה, Japan Display, הנמצאת במקום השני אחרי LG בכל הנוגע לכמות המסכים שמכרה, סיפקה כ-1.48 מיליון מסכים “בלבד”.

אין ספק כי השקת השעון החכם של אפל חיזקה באופן משמעותי את כוחה של LG Display בשוק המסכים לשעונים החכמים. בהתאם להערכות, המספרים הללו צפויים להתגבר עם חלוף הזמן, זאת בהתאם להתחזקות הצפויה של שוק זה ולמכירתם המוערכת של קרוב ל-30 מיליון שעונים חכמים במהלך 2015.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים