חמשת הרגעים הכי טובים בטריילר הראשון של Legends of Tomorrow

במהלך סוף השבוע שוחרר לרשת הטריילר הראשון של סדרת הטלוויזיה החדשה והמצופה של רשת CW המבוססת על דמויות של DC קומיקס – Legends of Tomorrow. סדרת הספין-אוף ל”החץ” ו”הפלאש” מספרת על ריפ האנטר (ארתור דארוויל) שמגיע מהעתיד הרחוק על מנת לעצור איום עתידי על האנושות. לשם כך הוא מגייס גיבורים ונבלים שלדבריו יהפכו לקבוצה אגדית שתמנע את האיום המדובר.

הקאסט מורכב ברובו מדמויות מוכרות מסדרות האם: ריי פאלמר\אטום (ברנדון ראות’), שרה לאנס\הקנרית הלבנה (קייטי לוטץ), לאונרד סנארט\קפטן קולד (וונטוורת’ מילר), מיק רורי\היט ווייב (דומיניק פרסל) ופרופ’ מרטין סטיין\חצי פיירסטורם (ויקטור גרבר). בנוסף להם יוצגו, כאמור, ריפ האנטר, קנדרה סונדרס\הוקגירל (קירה רנה) ודמות מקורית – ג’יי ג’קסון (פרנץ דראמה). הנבל הראשי יהיה ונדאל סאבאג’, שטרם לוהק.

הסדרה מיועדת לעלות לשידור בתחילת 2016.

ולהלן הנקודות המעניינות ביותר בטריילר:


אזהרה: מכיל ספוילרים לעונות 1-3 של “החץ” ועונה 1 של “הפלאש”

שרה לאנס חוזרת בזהות חדשה

כידוע לצופי “החץ”, בתחילת העונה השלישית דמותה של שרה לאנס\הקנרית השחורה נרצחה. כשהתחילו הדיווחים על סדרת הספין-אוף, נודע כי קייטי לוטץ לוהקה אליה, אך לא היה ידוע באיזה מובן. הטריילר מגלה כי קייטי היא אכן שרה לאנס, תחת הזהות של הקנרית הלבנה.

White-Canary

כיצד זה אפשרי? עכשיו כשמרלין הוא ראס אל גול, כפי הנראה הוא מחפש אחר גאולה לעצמו ומשתמש במעיין הלאזארוס שברשותו כדי להחיותה. ידוע שללאזארוס יש השפעה רעה ומוזרה על אלה שיוצאים ממימיו, והיא גדלה ככל שהאדם המוקם לתחייה היה מת לאורך זמן רב יותר, ושרה הייתה בין המתים קרוב לשנה. מה יהיו ההשלכות על שרה?

ונדאל סאבאג’ הוא הנבל הגדול

סאבאג’ הוא אחד הנבלים הכי מעניינים ביקום DC: הוא איש מערות שזכה לאינטליגנציה גבוהה וחיי נצח, לאחר שרחץ בשאריות רדיואקטיביות של מטאור שהתרסק בכדור הארץ בתקופת האבן. סאבאג’ נהנה להיות המושך בחוטים של כובשים ועריצים לאורך כל ההיסטוריה, כמו נפוליאון, אלכסנדר הגדול, ואפילו היטלר.

בהמשכיות שקדמה לריבוט ביקום DC, בין צאצאיו הרחוקים של סאבאג’ ניתן היה למצוא את רוי הארפר\ארסנל. האם יציינו זאת בסדרה? כנראה שלא, אבל אפשר לקוות.

איאוברד ת’ואן\”האריסון וולס” בעתיד והופעת אורח של הפלאש

אם לא ממצמצים, אפשר לראות בטריילר את הריברס-פלאש מצולם מגבו, יושב במכונת זמן. האם ריפ האנטר מגיע להווה מאותה נקודת זמן ממנה הגיע ת’ואן? האם נראה את התגשמות האירועים המתוארים בעיתון העתידי שמוצג לכל אורך העונה הראשונה של “הפלאש”? בנוסף, אפשר לראות שכבר בפרק הראשון (אם להסתמך על כך שהטריילר מכיל חומרים רק מהפרק הראשון) חברי “אגדות המחר” מתאחדים עם הפלאש לטים-אפ אפי.

Wells

פיירסטורם – לא צריך שניים כדי להצית את הלהבה?

עוד מתחילת מסע הליהוקים לסדרה נודע כי ויקטור גרבר (פרופ’ שטיין) יהיה חלק מהקאסט, אבל לא רובי אמל (רוני ריימונד), החצי השני של פיירסטורם, ולא היה מובן כיצד גיבור העל ימשיך להתקיים. בטריילר רואים את פיירסטורם בפעולה, אך אמל לא ברשימת הקאסט ולא נראה על המסך.

השערות שונות טוענות לאירוע משמעותי עבור דמותו של רוני בפינאלה של “הפלאש” השבוע, מה שעשוי להוביל לדברים הבאים:

  • הפיכתה של קייטלין סנואו לקילר פרוסט, זהותה השנייה בקומיקס
  • יפעיל את פיירסטורם 2.0, שיורכב מסטיין ותלמידו לשעבר, ג’ייסון רוש (לוק רודריק), אותו כבר פגשנו ב”הפלאש”.

אטום מתכווץ סוף סוף

אחרי אינספור פעמים בהן חיכינו לראות את ריי פאלמר מתכווץ ב”החץ”, וכל מה שקיבלנו הוא סצנה של בניין תעשיות פאלמר מתפוצץ בפרק האחרון לעונה, אנו עדים לכך שכולם כנראה יחשבו שהוא נהרג בתחילת העונה הרביעית של “החץ”.

ATOM

אולם, ריי בעצם הצליח להתכווץ. אישית, אני חושב שהאטום הטלוויזיוני הוא בעיקר חיקוי חיוור של איירון מן ואנט-מן של מארוול; הדמות שלו לא ממש מפותחת ב”החץ”, אבל עדיין יש לי תקווה לגביו, לאור העובדה שראות’ הוא הראשון שלוהק לסדרה החדשה.

אזכור של כבוד: הוקגירל מעופפת

ראינו אותה בעיקר בבגדים אזרחיים וללא כנפיים (הן מוסתרות איפשהו?) ובפעולה קצרה מרחוק; נחכה לפוטאג’ ברור וקרוב יותר בהמשך.

הפוסט פורסם במקור באתר מולטיוורס


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים