פנטזיה, מפלצות, ועולם עצום מימדים: The Witcher 3 Wild Hunt משוחרר לקהל הרחב

באוקטובר 2007 שוחרר הכותר הראשון של סדרת משחקי התפקידים בעולם הפתוח – The Witcher, אשר היוותה עבור רבים את דמות חדשנות הז’אנר (המוכר בשם RPG), וזאת בשל עולמו הרחב (ביחס למקובל דאז כמובן), הגרפיקה החדשנית ועלילת הפנטזיה המרתקת.

בחלוף ארבע שנים, במאי 2011, עשה את דרכו אל גיימרים מסביב לגלובוס משחקה השני בסדרה והיום (ג’), מגיע כותרה השלישי והמהולל של הסדרה אשר פותח (כמו קודמיו) על ידי CD Projekt RED הפולנית, קבלו את The Witcher 3: Wild Hunt.

המשחק, אשר צלח בקלות בקטיפת תואר “המדובר ביותר” בחודשים האחרונים, נחשף לראשונה לפני יותר משנתיים ע”י אתר Game Informer, ולאחר מכן הוצג בתערוכת הגיימינג E3 בשנת 2013 ושוב גם בתערוכה בשנה שעברה כמו גם דרך טיזרים, טריילרים, סרטוני משחקיות ואף סרט סינמטי קצרצר פורסמו והעניקו מידע רב שיצר באזז ארוך טווח ברשת האינטרנט.

אזהרה: הטריילר הבא מיועד לבני 18 ומעלה בלבד

בסיס המשחק המהולל הוא למעשה עולם פרי דמיון מפתחיו, בעל מימדים עצומים בגודלם, אשר משאירים אבק לשארית משחקי העולם הפתוח כיום. לשם השוואה, The Witcher 3 גדול פי 1.5 מ-GTA V מבית Rockstar, פי 3 מ-Far Cry 4 של Ubisoft, ויותר מפי 30 ממפת המשחק הקודם בסדרה – The Witcher 2.

בנוסף לכך, מתגאה המשחק בהיותו מציב את השחקנים בפני קרבות ססגוניים מול מפלצות ויצורים המתנשאים לגדלים אסטרונומיים, כאשר יגלמו את גראלט – מכשף בדמות אדם המצויד בחרב, רובה חצים וכוחות כישוף רבי עוצמה (ועוד מספר צעצועים בהם תפגשו במהלך המשחק).

לכבוד היציאה החגיגית, שחררה יצרנית החומרה Nvidia דרייבר ייחודי למיקסום ביצועי המשחק על גבי המחשבים האישיים (בהם פועל כרטיס מסך בסדרת GeForce מבית החברה). בנוסף, הוכרזו שתי חבילות ההרחבה העתידות לצאת בקרוב: Hearts of Stone – העתידה להשתחרר באוקטובר הקרוב, ו-Blood and Wine – הצפויה לעשות את דרכה אלינו ברבעון הראשון בשנה הבאה.

The Witcher 3: Wild Hunt זמין היום בחנויות עבור קונסולות ה-Xbox One, ה-PlayStation 4 והמחשב האישי במחיר של 250 ש”ח.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים