סוני מציגה גרסה גלובלית של Xperia Z4 עם הסמארטפון +Xperia Z3

סוני האטה את המנועים בשנת 2015 וכאשר הכריזה על מכשיר דגל חדש בדמותו של ה-Xperia Z4 לפני כחודש, שמרה על השקתו ביפן תחילה ולאחר מכן הציגה אותו גם בסין והודו. אם תהינו עד כה מתי יגיע המכשיר גם לשווקים הגלובליים, הרי שהיום (ג’) סיפקה עבורנו ענקית הטכנולגיה היפנית תשובה חלקית עם הכרזתה על Sony Xperia Z3 Plus.

פרט לשם החדש, המעיד על רצונה של סוני להדגיש כי מדובר בשדרוג קל מדגם ה-Xperia Z3 שהוצג בספטמבר 2014, לא תוכלו למצוא הבדלים במפרטו של ה-Z3 Plus מול זה של ה-Xperia Z4 שהושק ביפן.

המכשיר כולל מסך IPS בגודל 5.2 אינץ’ ברזולוציית תצוגה Full HD 1080p, הרחוקה מהמתחרות סמסונג ו-LG שכבר הקדימו להציג תצוגות Quad HD במכשירי הדגל שלהן. מעבד ה-64 ביט המשולב במכשיר הינו חלק מערכת השבבים Snapdragon 810 של חברת קוואלקום וכולל ארבע ליבות Cortex-A57 בתדר שעון 2.0Ghz וארבע ליבות Cortex-A53 בתדר 1.5Ghz, ולצידו תקבלו גם את המאיץ הגרפי Adreno 430, זיכרון 3GB RAM ונפח אחסון בגודל 32GB עם אפשרות הרחבה באמצעות כרטיס MicroSD חיצוני.

השוואת מפרטים: Sony Xperia Z3 מול +Sony Xperia Z3

מערך הצילום במכשיר כולל מצלמה ראשית בעלת חיישן Exmor RS מבית סוני ברזולוציית 20.7 מגה-פיקסל בעלת יכולת צילום וידאו ב-4K ומצלמה משנית בעלת חיישן 5 מגה-פיקסל. עוביו של המכשיר נמדד ב-6.9 מ”מ ומשקלו 144 גרם.

Xperia Z3 Plus יושק באופן גלובלי החל מיוני 2015, כאשר בשלב זה לא חשפה סוני את מחירו. יש לשער כי מחיר המכשיר, במידה ויגיע גם לישראל, יהיה תואם את זה של דגם ה-Xperia Z3 שהוצג בארץ באוקטובר 2014 במחיר התחלתי של 3,450 שקלים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים