צפו בשידור הוידאו של אירוע פתיחת כנס המפתחים Google I/O 2015

בעוד זמן קצר, 19:30 שעון ישראל, תפתח גוגל אתר כנס המפתחים Google I/O 2015, הנערך בסן-פרנסיסקו, עם אירוע חגיגי במהלכו תחשוף את הפיתוחים החדשים שלה במגוון תחומים. כנס המפתחים Google I/O נערך מידי שנה מאז 2008 והפך במרוצת השנים לאחד מאירועי הטכנולוגיה החשובים של השנה, במיוחד בזכות ההכרזות הנוגעות למערכת ההפעלה למובייל של גוגל – אנדרואיד.

הצצה לאחור

כמיטב המסורת בשנים האחרונות, יועבר הכנס בשידור חי (השידור מצורף מטה) במהלכו אנו צפויים לראות לראשונה את גרסת מערכת ההפעלה החדשה Android M (שם שיוחלף בקינוח כלשהו בשלב מאוחר יותר), עדכונים בנוגע לפלטפורמת המחשוב הלביש Android Wear, פלטפורמת הרכבים Android Auto (השניים נחשפו לראשונה בכנס שנערך בשנה שעברה) וכמובן פלטפורמת התשלומים Android Pay. עוד אנו צפויים לראות השנה כניסה משמעותית יותר לתחום ה-IoT (“אינטרנט של הדברים) ונקבל עוד מידע על פרויקט התקשורת Fi.

אם אתם מצפים למכשירים חדשים, אנו מניחים שגוגל גם תחשוף כמה עם השותפות שלה, אמנם הסיכוי יחסית נמוך שנראה נקסוס חדש באירוע. סיבה טובה בגינה עשויה גוגל לנצל את הבמה על מנת לחשוף מכשירים חדשים תהיה להציג כאלה התומכים ברשת Fi, שגם יעזרו לקדם אותה. אל דאגה, גם בלי סמארטפונים חדשים צפוי לנו Google I/O מלא בהכרזות מעניינות והפתעות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים