הוכרזה: Lotus NXT – זכוכית משופרת מבית Corning

יצרנית הזכוכית המובילה Corning מכריזה על זכוכית חדשה ומשופרת בשם Lotus NXT לשימוש בפאנלי תצוגה.

Corning הייתה יצרנית הזכוכית הגדולה בעולם עוד לפני המצאתו של הסמארטפון ואפילו המחשב. היא קיימת עוד משנת 1851 ובמרוצת השנים הציגה לעולם מגוון המצאות חשובות כמו ה-Pyrex. לאחר שהסמארטפונים צברו תאוצה, נכנסה קורנינג לתודעה הציבורית עם ה-Gorilla Glass – הזכוכית הקשיחה שמגנה כמעט על כל מסכי הסמארטפונים בעולם ושולטת בשוק ביד רמה.

עם זאת, פרט להגנה, יש ל-Corning תפקיד חשוב בנוסף בתחום המסכים: זכוכית ה-Lotus שהציגה משמשת בתהליך הייצור של הפאנל עצמו ומהווה תשתית לרכיבי המסך השונים כגון תאורה אחורית ופילטרים.

הדור החדש של זכוכית חיונית זו זכה לשם Lotus NXT. בגרסה הזו של הזכוכית התמקדה Corning בצמצום ה-Pitch Variation, שינוי מרחק הזכוכית מהרכיבים בעת חימום או קירור. בתהליכי הייצור השונים כדוגמת LTPS ו-TFT נעשה שימוש בטמפרטורות קיצוניות, גבוהות ונמוכות כאחד. במהלך החימום והקירור הזכוכית לרוב זזה במעט, משנה את מרחקה מן הפאנל וגורמת לפגמים בלתי רצויים. הזכוכית החדשה מבית Corning מצמצמת תופעה זו ומגבירה את תפוקת הייצור.

בנוסף להגברת תפוקת הייצור, מסכים שמציעים זכוכית זו יכולים להציע צפיפות פיקסלים גדולה ב-100 פיקסלים לאינץ’ בהשוואה לדור הקודם או צריכת חשמל נמוכה ב-15 אחוזים. ה-Lotus NXT זמינה לשימוש כבר עכשיו בידי יצרני המסכים, וככל הנראה בקרוב נזכה לראות מסכי סמארטפונים שייוצרו בעזרתה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים