הוכרז: Logitech MX Anywhere 2 – עכבר לכל מצב

יצרנית הציוד ההיקפי Logitech הכריזה על עכבר אלחוטי חדש העונה לשם Logitech MX Anywhere 2. העכבר, שמשתייך לסדרת הדגל של החברה, מתוכנן לעבוד בכל מצב ועל כל משטח ולספק דיוק ונוחות מירביים.

העכבר החדש מסוגל לפעול על כל משטח באמצעות שימוש בחיישן לייזר ייחודי מסוג Darkfield. הוא מסוגל לפעול על כל משטח שניתן לדמיין, כולל זכוכיות שקופות. MX Anywhere 2 מתוכנן להוות גרסה מוקטנת וניידת של ה-MX Master, עכבר הדגל של החברה שנחשב בעיני רבים לטוב ביותר.

לדברי שרלוט ג’ונס, סמנכ”לית חטיבת אביזרי המחשב ההיקפיים בחברה, העכבר מתוכנן “לעבוד היכן שאתה עובד, והוא העכבר הורסטילי ביותר שאנו מציעים כיום”. העכבר תומך במחשבי Mac או Windows דרך רסיבר זעיר ואוניברסלי שתומך בכלל האביזרים מבית Logitech או דרך חיבור Bluetooth מתקדם וחסכוני בסוללה. ניתן לצמד את העכבר עם עד שלושה מחשבים בו זמנית ולעבור בין מחשב למחשב בלחיצה על כפתור ייעודי.

Logitech_MX_Anywhere_2_30

הגלגלת ב-MX Anywhere 2 מצויידת בטכנולוגיית גלילה מהירה ייחודית שמאפשרת לגלול במהירות ובאחידות דפי אינטרנט ומסמכים ארוכים, ללא ה-“קליק” שמאפיין לרוב גלגלות. הגלגלת חוזרת למצב הרגיל בגלילה איטית ומתפקדת ככל גלגלת אחרת. במחשבי ה-Mac ניתן להגדיר מחוות מיוחדות שידמו את המחוות הייעודיות ל-Mission Control, ל-Launchpad ועוד. הסוללה הנטענת בעכבר מחזיקה חודשיים שלמים של שימוש אינטנסיבי ונטענת דרך חיבור USB. דקה אחת של טעינת העכבר מספיקה לשימוש של שעתיים שלמות.

העכבר החדש מוצע למכירה ברחבי ארה”ב במחיר של 80 דולר. ככל הנראה, זמן לא רב לאחר מכן יושק העכבר בישראל ונוכל גם אנחנו להנות ממנו בארצנו הקטנטונת.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים