סמארטפונים של Huawei, Elephone ו-Zopo יגיעו לישראל החל מיולי

בקרוב בישראל: Huawei P8

היצרניות הסיניות מצליחות לשווק עצמן בקלות בשוק המקומי שלהן, אולם עם ההתלהבות הבלתי מרוסנת של כל קהל בכל מדינה נוכח הסמארטפונים המרשימים במחירים הזולים, היה זה רק עניין של זמן עד שנתחיל לראות גם אצלנו בישראל ניצוצות של סין.

הצצה לאחור

וואווי מרכזת פעילות בישראל מזה זמן מה תחת חברת אלפא טלקום  וגייסה לשירותיה לאחרונה מנהל מותג חדש, קובי כליף, שכיהן בעבר כמנהל פעילות הסלולר בסמסונג ישראל. מותג נוסף שזכה לאחרונה להגיע לישראל דרך יבואנים מקומיים הוא זה של חברת OnePlus. הסמארטפונים של החברה נמכרים כבר היום דרך חברות הסלולר וביבוא של חברת סי-דאטה, האחראית גם ליבוא מכשירי האייפון לישראל.

ביריד הסלולר Mobile2015 המתקיים השבוע בת”א, פגשנו בנציגי חברת וואווי וגם בכמה מהמכשירים החדשים ביותר של החברה, ה-Huawei P8 וה-Huawei P8 Max, עליהם הכריזה Huawei בחודש אפריל האחרון. על-פי נציגי החברה שנכחו במקום, עשויים שני המכשירים לעשות דרכם לשוק הישראלי כבר בחודש יולי, כאשר אליהם יצטרף כחודש מאוחר לכן גם השעון החכם של החברה, Huawei Watch, אותו הציגה בחודש מרץ האחרון בתערוכת המובייל MWC 2015 שנערכה בברצלונה.

סמארטפונים נוספים הצפויים להגיע לישראל כבר החל מהחודש הבא כוללים את ה-P7000 של חברת Elephone, המיוצגת בישראל על-ידי היבואן Family Link ומגוון מכשירים של היצרנית הסינית Zopo, לה נציגות ישראלית בשם (איך לא?) Zopo Mobile.

מפרטו של ה-Elephone P7000 כולל מסך IPS בגודל 5.5 אינץ’ ברזולוציית Full HD המעניקה לתצוגה צפיפות של 400ppi, מעבד 64 ביט בעל 8 ליבות המשולב בערכת שבבים של חברת מדיה-טק מדגם MT6752, הכוללת את המאיץ הגרפי Mali-T760, זיכרון 3GB RAM, נפח אחסון 16GB, מצלמת 13 מגה-פיקסל ראשית של סוני מדגם IMX214 (כמו זו של ה-OnePlus One) ומצלמת סלפי בעלת חיישן 5 מגה-פיקסל.

Elephone-P7000-gadgetycoil

המכשיר יתמוך ברשת דור 4 ויגיע מובנה עם אנדרואיד 5.0 עם תמיכה בשפות עברית, רוסית וערבית, כאשר סוללת המכשיר, המהווה את הצד המושך ביותר בו, תגיע בקיבולת 3450mAh. מחירו צפוי לעמוד בטווח שבין 1500-2000 שקלים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים