השיגעון חוזר: Fallout 4 מוכרז יחד עם סרטון משחקיות ותאריך שחרור

לפני כשבועיים נחשף בפנינו לראשונה באופן רשמי כותר ההמשך של הסדרה הפוסט-אפוקליפטית האהודה – Fallout, כאשר Bethesda Softwork שחררה אל הרשת סרטון טריילר ברוח הסדרה בו חזינו בכלב המשוטט ברחבי העולם שלאחר האסון. לאחר פרק זמן מלא בציפייה והשערות, ובמסגרת האירוע שערכה לכבוד תערוכת הגיימינג E3, שהחלה את פעילותה היום, הכריזה המפיצה על המשחק המצופה, אשר מסתמן כי יהיה אחד הכותרים המדוברים ביותר בשנה, זאת בשל הביקוש האדיר סביבו וקהילת המעריצים העצומה שעבורה נחשב הוא למעין אגדה – קבלו את Fallout 4.

במהלך החשיפה שחררה המפיצה מספר סרטונים הממחישים את תוכן המשחק, שיקבל, בצמוד למסורת, אופי ציני והומוריסטי. הכותר החדש לא יהיה שונה בתכלית מקודמיו, ויעניק לשחקניו את חוויית הסדרה המוכרת יחד עם שיפור משמעותי בגרפיקת המשחק, במשחקיות שלו ובעושר התוכן שיציע. לדוגמה, בסרטון שהוצג בהכרזה, מוצגים נשקים מפוצצים ומפלצות מרשימות בגודלן ובפירוטן.

אלמנט נוסף שעבר מתיחת פנים רחבה היא מערכת פיתוח הדמות שמציע המשחק, אשר בכותר העתידי, יציע המשחק לנהל את העניין המדובר באמצעות אפליקציה לסמארטפון, שתעשה את דרכה אל חנויות האפליקציות לכשיצא. עוד באותו הנושא, הוא שה-“Pip-boy“, המכשיר הפוסט אפוקליפטי שיסייע לכם במהלך המשחק, יעבור שדרוג משמעותי שיכלול בו, מלבד לנתונים הטכניים שנמצאו בו עד עכשיו, מיני משחקי רטרו חביבים. אם במכשיר המשונה עסקינן, המפיצה מסרה כי הוא הוא יוצע למכירה במהדורה מיוחדת במחיר של כ-120$.

הנתון המעניין האחרון שנמסר הוא מועד שחרורו של המשחק המיוחל, אשר יגיע אל המדפים ב-10 בנובמבר הקרוב עבור קונסולות ה-Xbox One, פלייסטיישן 4 ומחשבי ה-PC. עד אז, ולפחות עד שפרטים נוספים ייחשפו, הנה לכם סרטון המשחקיות המלא שהוקרן בהכרזה:


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים