חברת EA מציגה קרבות מדהימים במשחק Star Wars Battlefront

אלקטרוניק ארטס (EA) הציגה הדגמה מרהיבה של המשחק Star Wars Battlefront, כותר האקשן החדש הלוקח את השחקנים היישר למרכז האקשן שבייקום מלחמת הכוכבים. בעבר נראו הדגמות של המשחק המתקיימות במגוון מיקומים וכללו קרבות מוכרים מהסרטים, והפעם הוצג הקרב האפי על הכוכב המושלג Hoth, בהשתתפות כלי משחית אדירים של האימפריה המרושעת אל מול כוחות המורדים חדורי המוטיבציה.

ההדגמה, שתוכננה בקפידה, הציגה משחק מרובה משתתפים, כשבכל כמה רגעים אנו קופצים לנקודת מבט של דמות אחרת המשתתפת בקרב האדיר. בתחילה אנו מצטרפים לכוח רגלי על הקרקע אשר יוצא אל הקרב, כובש יעדים ומגן עליהם, מפעיל נקודות ציון לאורך המפה ונאבק באויב באמצעות כלי נשק היורים את הלייזר האיקוני ממלחמת הכוכבים.

star-wars-battlefront-1

משם אנו עוברים ל-AT-AT walker, מכונת ההשמדה האדירה של האימפריה, המנחיתה מתקפות בזו אחר זו על כוחות הקרקע. נקודת מבט אחרת לוקחת אותנו לאחת החלליות הזריזות שמפילה את ה-AT-AT בעזרת כבל, כמו בסצינה המוכרת מהקולנוע, והכל בגרפיקה שנראית נהדר בזכות מנוע ה-Frostbite 3 היפיפה.

ההדגמה עוברת למרדף יריות מרגש בין חלליות ה-X-Wing של המורדים לבין ה-TIE Fighters מצד האימפריה, ומגיעה לסיום עם קרב חרבות אור (Lightsabers) בהשתתפות Darth Vader עצמו.

לפי ההכרזה של EA, נלקחה ההדגמה ממשחק מרובה-משתתפים על גבי קונסולת PlayStation 4, וכל הדמויות ומכונות המלחמה יהיו זמינות עבור השחקנים. ההשפעה של סדרת Battlefield על הכותר החדש ברורה, אך ניכר כי EA מתאמצת להתאים את הנוסחה באופן ראוי לעולם מלחמת הכוכבים, וגם לפשט אותה מעט. למשל, נראה כי Battlefront יתמקד יותר בתנועה, בירי מהמותן ובתמרוני התחמקות מאשר בתפיסת מחסות וירי צלפים מחושב.

Star Wars Battlefront מתוכנן לצאת ב-17 בנובמבר השנה לקונסולות ה-PlayStation 4, ה- Xbox One והמחשב האישי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים