המשחק The Last Guardian מתעורר מתרדמת אחרי שש שנים

אחת ההפתעות הגדולות בתערוכת E3 השנה היתה שובו של The Last Guardian, לאחר שבמשך שש שנים – מאז הופעתו ב- E3 2009 שהדהימה קהל השחקנים, לא דווחה שום התקדמות בפיתוח. רבים האמינו כי המפתחים נתקלו בקשיים וכי אין תקווה לראות את המשחק יוצא לאור, אך סוני דבקה בגרסתה כי המשחק עדיין בפיתוח לאורך כל הדרך, וכעת מתברר שהדברים מבוססים. עם זאת, שינויים רבים עברו על צוות הפיתוח במשך תקופה זו.

הטריילר שפורסם כעת מראה את המשחק באופן דומה מאוד להופעתו הראשונה: הרעיון המרכזי, הדמויות ואפילו הגרפיקה, מתכתבים ישירות עם החומרים שהוצגו ב-2009. המשחקיות באה לידי ביטוי בפתרון חידות המצריך שיתוף פעולה בין החיה הפלאית Trico לבין הנער הנשלט על ידי השחקן, בניסיונם להימלט מחורבותיה של עיר עתיקה. יוצר המשחק, Fumito Ueda סיפר כי המשחק יתמקד בקשר בין Trico לנער, שהולך ונבנה עם הזמן – ואינו מובן מאליו.

Ueda הוא המוח מאחורי כותרים מלאי רגש כמו Ico ו-Shadow of the Colossus, אשר חולקים מאפיינים רבים עם המשחק החדש. עבודתו זכתה למעמד של קאלט, שמאפייניה המזהים הם העברת רגשות באמצעות אנימציה מפורטת, מיעוט בדיאלוגים ובחירה מדוייקת וצרה של צבעים המופיעים במשחק, ולעתים – עלילה טראגית עם סוף עצוב. נקווה שהפעם צפוי לנו סוף שמח.

The Last Guardian צפוי להגיע לחנויות במהלך 2016, ויהיה זמין על קונסולת ה-PlayStation 4 בלבד.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים