אינטל רוכשת את חברת המחשוב הלביש Recon Instruments בעבור 175 מיליון דולר

ענקית המעבדים והטכנולוגיה אינטל, רכשה את החברה הקנדית Recon Instruments, המספקת פתרונות מחשוב לביש עבור ספורטאים (משקפיים חכמים וכן מסכי Heads-Up). על פי האתר Tech Vibes, שילמה אינטל לא פחות מ-175 מיליון דולר בעבור הרכישה.

הצצה לאחור

Recon Instruments החלה את פעילותה בשנת 2008 ומייצרת מסכים המיועדים ללבישה על הראש (Head Mounted Display) ובין מוצריה נמצא ה-Recon Jet, משקפיים חכמים הפונים לרוכבי אופני ואצנים וכוללים מסך Heads Up, רכיב GPS המסוגל לנטר אחר מסלול הריצה או הרכיבה, קצב התנועה ועוד.

כמו כן, משקפי ה-Jet מכילים קישוריות בלוטות’ ו-WiFi ומסוגלים להתחבר לסמארטפון, כך שכל התראה על הודעה או שיחה נכנסת יופיעו על גבי המסך. מלבד זאת, מציעים המשקפים מצלמה לצילום וידאו וסטילס, ומשטח מגע ייעודי לביצוע פעולות שונות, המסוגל לעבוד בכל תנאי מזג האויר.

בכיר אינטל, ג’וש וולדן, מסר:

צמיחתה של טכנולוגיית המחשוב הלביש יוצרת מגרש משחקים חדש בצד החדשנות, וביצענו התקדמות מדהימה בפיתוח מוצרים וטכנולוגיות על מנת לקחת חלק בכך. אנו נרגשים לקבל את Recon לצוות אינטל ומצפים בכיליון עיניים לחוויות המדהימות אותן ניצור יחד.

למרות רכישת החברה, לא תפסיק Recon לספק את שירותיה וכל מוצריה ישארו על מדפי החנויות תחת אותו מיתוג, ואילו 75 עובדיה יעברו לשמש כעובדי חברת Intel. רכישה זו צפויה לקדם את אינטל באופן משמעותי בשוק המחשוב הלביש באופן כללי ובשוק מסכי ה-Head Mounted Display, בו לא הצליחה גוגל עם משקפי ה-Google Glass.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים