הוכרזה: Canon PowerShot G3 X – זום להמונים

יצרנית המצלמות הותיקה קנון הכריזה על מצלמה קומפקטית חדשה שזכתה לשם Canon PowerShot G3 X. המצלמה החדשה מציעה חיישן בגודל 1 אינץ’ וברזולוצייה של 20.2 מגה-פיקסל. טווח הרגישות של החיישן נע בין ISO 125 לבין ISO 12,800, כאשר אל החיישן מצוותת עדשה בעלת טווח זום מרשים, אורך מוקד השווה ל-24-600 מ”מ על חיישן בגודל מלא. העדשה מציעה מייצב אופטי מתקדם הפועל בחמישה צירים שונים לייצוב יעיל וחלק התורם רבות לצילום בתאורה חלשה.

הרזולוציה של העינית האלקטרונית המשולבת במצלמה עומדת על 2.36 מגה-פיקסל, גבוהה משל מסך ברזולוציית Full HD. מעבד התמונה במצלמה הוא מסוג DiGiC 6, אותו מעבד התמונה ששולב בדור האחרון של מצלמות ה-EOS המקצועיות מבית קנון. הוא מציע לכידת תמונות מהירה (בקצב של עד 5.9 תמונות לשנייה) ומנגנון הפחתת רעשים מתקדם. הוא גם עוזר למצלמה להקליט וידאו ברזולוציית Full HD בקצב של עד 60 פריימים לשנייה.

יצרנית המצלמות המצליחה שילבה ב-PowerShot G3 X מגוון יכולות שיקרצו למשתמשים מתקדמים. המצלמה מציעה טבעת הגדרות על העדשה, אותה ניתן להתאים באופן אישי על-פי צרכי המשתמשים. בנוסף, היא כוללת גם כפתורי נעילת פוקוס ונעילת חשיפה שעוזרים ללכוד את התמונה הרצויה. המצלמה מסוגלת ללכוד תמונות בפורמט ה-RAW העשיר בנתונים, יכולת שלרוב שמורה למצלמות DSLR מתקדמות בלבד.

המסך במצלמה החדשה מציע גודל של 3.2 אינץ’ ורזולוציה של 1.62 מגה-פיקסלים. הוא מורכב על ציר שמאפשר לצלם תמונות בקלות גם מנקודות מבט נמוכות או גבוהות במיוחד. המצלמה מציעה גם קישוריות Wi-Fi ו-NFC לצורך העברת תמונות מהירה ופשוטה אל מכשירים חכמים.

ה-Canon PowerShot G3 X תושק במהלך חודש יולי הקרוב ומחירה יחל מ-999.99 דולרים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים