טושיבה מכריזה על מגוון מחשבים ניידים חדשים בסדרת ה-Satelite עם אופציה למסך 4K

Toshiba Satellite S Series

היצרנית היפנית טושיבה מכריזה על מספר מחשבים ניידים חדשים בסדרות ה-Satelite C וה-Satelite S. הסדרה הראשונה שזוכה לרענון היא סדרת ה-Satelite C והיא מיועדת עבור השוק הנמוך. היא זמינה בדגמים בעלי מסכים בגודל 15.6 אינץ’ ו-17.3 אינץ’, עם אופציה למסך מגע. קיימת בחירה בין מעבד מבית Intel או AMD וניתן לשדרג את המחשבים על מנת שיציעו עד שמונה גיגה-בייט של זיכרון פעולה (RAM) ו-1TB של אחסון.

בצידי המחשבים בסדרה תמצאו חיבורים מסוג USB 3, USB 2, ו-HDMI. בנוסף, תמצאו גם קורא כרטיסים מסוג SD וכונן DVD. המחשבים יגיעו כשעליהם מותקנת מערכת ההפעלה Windows 8.1, אך יזכו לשדרוג בחינם ל-Windows 10 החדשה כשהיא תושק ב-29 ביולי. על מנת לספק תאימות אופטימלית עם המערכת החדשה, המקלדות של המחשבים בסדרה יציעו כפתור ייעודי לקורטנה, העוזרת האישית של מיקרוסופט.

הסדרה השנייה אותה ריעננה טושיבה היא סדרת ה-Satelite S היוקרתית. המחשבים בסדרה יציעו מסכי מגע בגודל 15.6 או 17.3 אינץ’ ברזולוציית Full HD (בפריסה של 1920×1080), ברזולוציית +HD (בפריסה של 1600×900) או ברזולוציית UHD 4K (בפריסה של 3840×2160). ניתן להגדיר את המחשבים כך שיכילו עד שני טרה-בייט של אחסון, וקיימת גם אפשרות לכונן קשיח רגיל בגודל טרה-בייט בודד ולצידו כונן SSD מהיר בנפח 128 גיגה-בייט.

הסדרה מציעה את מעבדי Intel Broadwell מהדור האחרון כשלצידם עד 16 גיגה-בייט של זיכרון פעולה. למשתמשים בעלי צרכים של עריכת וידאו או גיימינג, קיימת האפשרות להטמיע כרטיס מסך ייעודי מבית Nvidia שיחליף את הליבה הגרפית המובנית.

גרסת ה-15.6 אינץ’ בסדרה מציעה שלושה חיבורי USB 3, בעוד שגרסת ה-17.3 אינץ’ מציעה שני חיבורי USB 3 ושני חיבורי USB 2. כל המחשבים בסדרה מציעים כונן DVD, קישורויות WiFi מהירה בתקן 802.11ac, ורמקולים איכותיים מבית Harman Kardon. בדומה לסדרת ה-Satelite C, גם המחשבים בסדרה הזו ישודרגו בחינם ל-Windows 10 ומציעים כפתור ייעודי לעוזרת האישית של מיקרוסופט.

סדרת ה-Satelite C זמינה עבור מחיר התחלתי של 395 דולרים. סדרת ה-Satelite S תושק ב-29 ביולי, תאריך ההשקה של Windows 10, ותאלץ אתכם להיפרד מ-720 דולרים עבור הגרסה הבסיסית ביותר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים