הודלף: הדור השלישי של Moto G נחשף בסרטון חדש

לא הרבה נחשף אודות הדור השלישי לסמארטפון השוק הנמוך המצליח, Moto G, מבית מוטורולה. כעת, כעשרה חודשים לאחר השקת הדור הקודם, דולף לרשת סרטון חדש המציג את מכשיר ה-Moto G 2015. הסרטון, שפורסם לראשונה בגוגל פלוס, והועלה גם ליוטיוב, חושף את המכשיר במלוא הדרו – החל ממפרטו הטכני ועד לעיצובו.

על פי הסרטון המודלף, בו נראה דגם אב-טיפוס של המכשיר, צפוי ה-Moto G החדש להכיל מפרט התואם את השוק הנמוך וכולל: מסך 4.97 אינץ’ ברזולוציית HD 720p בלבד, ערכת שבבים מסוג Snapdragon 410 לצד המאיץ הגרפי Adreno 306, סוללת 2,300mAh, זיכרון פנימי 1GB RAM ונפח אחסון מובנה 8GB, הניתן להרחבה באמצעות כרטיס זיכרון מסוג MicroSD.

מבחן הביצועים AnTuTu, בו זכה המכשיר ל-23,355 נקודות, חשף כי מערך הצילום שלו יקבל עדכון משמעותי: המצלמה הראשית תגיע עם חיישן 13 מגה-פיקסל ומצלמת הסלפי עם חיישן 5 מגה-פיקסל. גרסת האנדרואיד אותה יספק המכשיר ישירות מן הקופסה תהיה Lollipop 5.1.1. בנוגע למבנה ועיצוב המכשיר, הוא עשוי פלסטיק חלק וסטנדרטי למדי ללא כל שינויים דרסטיים.

את ה-Moto G בדורו השלישי אנו עשויים לראות בקרוב מאוד, שכן בספטמבר תחלוף לה שנה מהשקת דורו הקודם של המכשיר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים