מיקרוסופט מעדכנת את מנוע חיפוש הסרטונים Bing והופכת אותו לנוח, קל ומתקדם

חיפוש הסרטונים במנוע החיפוש מבית מיקרוסופט, Bing, אינו ידוע בהיותו מהמתקדמים והנוחים ביותר לחיפוש, על אחת כמה וכמה כיום, כאשר אל מרבית הסרטונים מעדיפים לגשת המשתמשים ישירות ליוטיוב או כל אתר סרטונים אחר. כעת, משחררת מיקרוסופט עדכון חדש למנוע חיפוש הסרטונים שלה והופכת את חווית חיפוש ומציאת הסרטונים באמצעות בינג לנוחה, קלה ומתקדמת מתמיד.

בעדכון חדש למנוע חיפוש הסרטונים, עליו עדכנה אותנו מיקרוסופט באמצעות פוסט בבלוג בינג הרשמי, מציגה החברה עיצוב חדש ונוח למדי: בעת חיפוש סרטון, תופיע רשימת הסרטונים הרלוונטיים עם סמלים גדולים במיוחד, כאשר מתחת לכל סרטון יופיעו מספר פרטים אודותיו – כמות צפיות, תאריך העלאה ועוד.

נוסף על כך, בעת שנעבור מעל סרטון עם העכבר, תצוגה מקדימה של הסרטון תתנגן ומתחתיה יוכל המשתמש לדלג לקטעים שונים במהלך הסרטון, על מנת שיוכל להחליט האם זהו הסרטון שחיפש. כמו כן, כאשר יחפש המשתמש שיר, תופיע מולו התוצאה בה יבחר מנוע החיפוש כמתאימה ביותר, תספק תצוגה מקדימה הגדולה באופן משמעותי משאר הסרטונים והמשתמש אף יוכל לנגן את השיר ישירות מבינג, ללא כל צורך בקפיצה ליוטיוב או אתר סרטונים אחר.

Bing-Video-Search-full

כשזה נוגע למוזיקה, יספק מנוע החיפוש גם מספר פרטים על הזמר במעלה העמוד, לצד שירים נוספים העשויים להיות רלוונטיים בעבור המשתמש ואף רשימת זמרים נוספים שיכולים לעניין אותו. יש לציין ולהדגיש כי מלבד סרטוני יוטיוב, מציג המנוע המעודכן תוצאות גם מאינספור אתרי סרטונים אחרים ומאגד את כולם תחת עמוד אחד.

אין ספק כי מדובר בעדכון מרשים למדי ההופך את חיפוש הסרטונים באמצעות בינג, המוגדר כמנוע החיפוש ברירת המחדל במכשירי Windows השונים, לנוח ומתקדם אף יותר ממנועי חיפוש סרטונים מתחרים.

נסו בעצמכם – לחצו כאן למעבר ל-Bing Videos


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים