גטר משיקה בישראל את מחשב הגיימינג MSI GT72 2QE Dominator Pro

יבואנית מוצרי האלקטרוניקה והחשמל הישראלית גטר טק, מבית קבוצת גטר (Getter Group), מתחילה כעת לייצג באופן רשמי את יצרנית המחשבים MSI בישראל ומשיקה את מחשב הגיימינג המתקדם מבית החברה, ה-GT72 2QE Dominator Pro.

המחשב, שהוצג לפני קצת פחות משנה, מספק למשתמש עיצוב יוקרתי המשולב אלומיניום, מסך בגודל 17.3 אינץ’ ברזולוציית Full HD 1080p המתיימר להסיר כל השתקפות, מעבד מבית אינטל מסוג Core i7 בדורו החמישי (5950HQ/5700HQ), מאיץ גרפי מסוג NVIDIA GeForce GTX 980M הכולל זיכרון של 4 או 8 גיגה מסוג GDDR5 וכן זיכרון RAM בנפח המתחיל מ-16GB ומסתיים ב-GB32 גיגה.

נוסף על כך, מאפשר המחשב לשלב בין נפח אחסון מסוג SSD לבין כונן קשיח (Hard Disk) סטנדרטי באמצעות טכולוגיית 3 Super RAID במהירות קריאה וכתיבה מהירה בעד פי 16 מאשר כל מחשב אחר. מקלדת ה-GT72 מיוצרת על-ידי חברת SteelSeries ומיועדת במיוחד עבור גיימרים ואף מאפשרת הגדרת תאורה שונה למקשי המקלדת.

MSI-GT72-2QE-Dominator-Pro-Sides

מחברי המחשב כוללים קורא כרטיסי SDXC/SDHC, שישה חריצי USB 3.0 או לחלופין, 4 חיבורי USB 3.0 ו-2 חיבורי USB 3.1, המספקים קצב העברת נתונים של עד 10 גיגה-בייט לשניה, HDMI v.1.4 וחיבור אוזניות\מיקרופון.

מלבד אלו, יכיל המחשב כונן DVD, טכנולוגיית קירור חדשה הנקראת Cooler Boost 3, הכוללת שני מאווררים נפרדים, הן למאיץ הגרפי והן למעבד, סאונד מתקדם בטכנולוגיית Audio Boost 2 המספק שמע ב-360 מעלות ואף יכולות Teaming ייחודיות המאפשרות שילוב בין רשת אלחוטית (WiFi) לבין רשת קווית (חיבור LAN).

MSI-GT72-2QE-Dominator-Pro-Bottom

עבור מחשב זה יצטרכו המעוניינים ברכישתו להפרד מסכום העומד על 14,999 שקלים, זאת כמובן יש לשייך למחירו היקר גם מעבר לים, שם נמכר בעבור 2,000-3,000 דולרים, בהתאם לדגם הנרכש. את המחשב ניתן להשיג ברשת חנויות המחשבים והאלקטרוניקה באג ובחנויות המחשבים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים