פייסבוק בוחנת מנוע העלאת תמונות חדש באפליקציית החברה

לאחר שהפיצה באופן רשמי את מנוע חיפוש והוספת הקישורים למשתמשי אפליקציית הפייסבוק ב-iOS, בוחנת הרשת החברתית הגדולה בעולם פיצ’ר חדש בדמות מנוע העלאת תמונות, הכולל מגוון רחב של פונקציות שימושיות עבור משתמשי iOS, ביניהן: אפקטים, כלי לחיתוך התמונה, הוספת טקסט ואפשרות להוספת סמיילים (אימוג’י) בגדלים שונים לתמונה.

כפי שזה נראה כעת, מנוע העלאת התמונות נבחן על-ידי פייסבוק באמצעות הפצתו לקבוצות משתמשים מצומצמות, כפי שנוהגת החברה לבצע לא מעט לאחרונה. זכינו לקבל את כלי העלאת התמונות לאפליקציית פייסבוק באייפון שלנו, ואין ספק כי מדובר בפיצ’ר נוח, יעיל ושימושי במיוחד.

את הכלים החדשים אותם מציג מנוע העלאת התמונות תוכלו לראות, במידה שפייסבוק בחרה לשחרר אותו גם למכשיר ה-iOS שלכם, כבר עם בחירתה של תמונה חדשה אותה אתם מעוניינים להעלות. לאחר הבחירה בתמונה, תוכלו לדפדפן בין 8 האפקטים אותה שילבה פייסבוק באפליקציה באמצעות החלקה על התמונה מימין לשמאל.

Facebook-Photo-Uploader-new-june-2015

במידה ואתם מעוניינים לגשת לעריכה קצת יותר רצינית, תוכלו ללחוץ על כפתור עגול ובו מה שנראה כמקל קסמים, שימצא בחלק השמאלי התחתון של מסך כתיבת הסטטוס. לאחר הלחיצה עליו, יוצג בפניכם סרגל כלים ובו חמשת הפונקציות במנוע ההעלאת התמונות:

  • Filters – במידה שלא בחרתם את הפילטר בו אתם מעוניינים ישירות ממסך פרסום הסטטוס והתמונה הראשי, תוכלו לדפדף גם כאן בין 8 הפילטרים לשיפור ושינוי התמונה שפייסבוק שילבה באפליקציה.
  • Tag –  במסך זה תוכלו לתייג את החברים הנמצאים בתמונה, במידה שפייסבוק לא ביצעה זאת קודם.
  • Crop – בדיוק כפי שמשתמע, ממסך זה תוכלו לחתוך את התמונה ללא הצורך בגישה לאפליקציית התמונות במכשיר או אפליקציות צד שלישי.
  • Text – באמצעות מסך זה תוכלו להוסיף טקסט שימצא על גבי תמונתכם, אך זה לא נגמר כאן. את הטקסט תוכלו לצבוע במגוון נרחב של צבעים ואף לשנות את הזווית בה יימצא על גבי התמונה, וכמובן את גודלו, באמצעות מחוות זום סטנדרטית (מחוות Pinch to Zoom על גבי הטקסט).
  • Stickers – פונקציית הוספת המדבקות מהווה שדרוג משמעותי לכל תמונה, כשהמשתמש יוכל לבחור סמיילים מבין למעלה מ-50 חבילות שונות, הניתנות להורדה בחינם מ״חנות ה-Stickers ישירות ממסך זה. כל הסמיילים ניתנים לשינוי בגודל, בזווית ובמיקומם על גבי התמונה באמצעות מחוות פשוטות.

לא ברור מתי תשלב פייסבוק את מנוע העלאת התמונות עבור כלל משתמשי iOS וכן מתי תשלב אותו באפליקציה למשתמשי אנדרואיד.

ומה איתכם? זכיתם לקבל את הפיצ׳ר החדש והמעניין? שתפו אותנו!


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים